2013. december 4., szerda

A gázpalackok ide-oda utaznak

Korán, Áronnal együtt kellett kelnem, hogy az új buszbérletet megvegyük. Mire onnan visszaértem, Möci már felkelt és készítette a reggelit.

Már reggeli előtt vettem egy nagy lélegzetet és elkezdtem az új ajtó küszöbnél az összetört járólapok pótlását. Már előre látom, hogy ez nekem egy hosszadalmas sziszifuszi munka lesz. Lehet, hogy jobban tenném, ha ezzel egy burkoló szakembert bíznék meg, de azután úgy döntöttem, hogy erre még ráérek akkor is, amikor látom, hogy nem tudok kielégítő minőségben megbirkózni a feladattal.

Csabi jött az autó kulcsaiért és a forgalmiért. Kértem, hogy vagy hozza fel a csomagtartóból a kéz gázpalackot, vagy kösse ki azokat gurtnival, de maradhatnak is a csomagtartóban, ha nagyon óvatosan fog vezetni, nehogy belülről kihorpasszák a csomagtartó lemezét.
Csabi inkább felhozta és már indult is.

Délelőtt rendeztem az elmaradt ügyeimet.

Kikapcsolódásnak belefért egy online schnell (villám játszma)sakkparti is.

Délre Csabi visszahozta az autót és úgy ítélte meg, hogy sikeres volt az intejú, de végeredményt csak később fog kapni.

Ebéd gyanánt lementünk Möcivel a kis kínaiba és nagyon belakmároztunk.

Már jóval elmúlt négy óra, amikor elindultam Áronért a tenisz edzésére. Nóra nagyit nem is hívtam, mivel az utóbbi jó néhány alkalommal mindig elutasította az ötletet, hogy ő is jöjjön ki.

Amikor hazaértünk egy csomag fogadott minket a kilincsen. Bár nem volt benne névkártya, de mi tudtuk, hogy ez a mikulás csak az Ili lehetett.

Nekiálltam a csirkeszárnyak kirántásának. Áron nagyon örült, hogy ez lesz a vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése