2013. december 8., vasárnap

Sütőtök

Az elhúzódó élménybeszámoló miatt csak későn keltünk fel. Reggelire a tegnap sült pizzát és a saját készítésű kaukázusi kefirt ettük. Áron megjegyezte, hogy ennek a kefirnek az íze lassan jobb mint a boltban kaphatóé.

Möci lement a templomba, mi pedig leültünk a számítógép elé.

11-kor jött Emőke és hívta Áront, hogy vigyék le a Mannát a kutyafuttatóra.

Délutánra megbeszéltem Möcivel és természetesen Nóra nagyival is, hogy átmegyünk hozzá, egy rövid látogatásra. Nagyi azt kérte, hogy, ha már megyünk, akkor vigyünk egy kis sült tököt is.

Möci leirányított a CBA-ba, ahol sikerült egy nagyobbacska tököt vennem. Rögtön felvágtam, kipucoltam és betettem a sütőbe. Möci letakarta egy alufóliával, hogy gyorsabban puhuljon. A tökmagokat kimostam a beléből és egy külön tepsiben tettem a sülő tök alá.

Egy röpke óra alatt megsült a tök és már indulhattunk is a Nóra nagyihoz. Elvittük a sült tök nagy részét, de azért hagytunk otthon Emőkének és a Csabinak is. Nagyi nagyon örült a töknek és miután mind a négyen ettünk egy darabot, neki még maradt egy, amit a hűtőben félre tud tenni ínségesebb napokra.

Hazatérve Möci hozott le egy kis kenyeret, hogy az ebédre elmaradt levest megmelegítve megegyem  és végre szabadott innom egy pohárka vörösbort. Áron bepakolta a táskáját és lefeküdt aludni. Möci felment én pdig megkóstoltam a megpirított tökmagot és leülhettem a TV elé. Megnéztem egy nagyon szomorú, lehangoló Clint Eastwood filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése