2014. március 14., péntek

Áronnak saját programja van a hétvégén.

A tegnap esti sakknak meglett az eredménye. Megint úgy ébredtem, hogy sakk tankönyvbe illő izgalmas sakk állások (felfedett sakk, figura nyerés, matt) foglalták el az agyamat.

Áron már kora reggel Emővel megbeszélte, hogyan szeretné átszervezni a hétvégénket. Mi menjünk Dömsödre, de ezen a hétvégén ne vigyük a Nóra nagyit magunkkal, ő pedig amikor hazajön a suliból, illetve az ünnepségről, feltéve, hogy addigra mindent megbeszélek a nagyival, átmegy hozzá és nála tölti a weekendet. Lesz benne egy kis megszakítás, mert szombat délutánra ő meg van hívva Ábel osztálytársa szülinapi bulijára Budaörsre. Délután adjam meg neki a 2000.- forint tartozásomat, mert abból szeretne Ábelnek ajándékot vásárolni.

Möci azzal hagyott itthon, hogy mindent beszéljek meg a nagyival.

Közben telefonált S. Laci, hogy köszönik a meghívást, ezen a hétvégén nem jönnek Dömsödre, viszont Laci vasárnap szeretne elmenni Áronnal a Horgász Kiállításra. Akkor ezek szerint ezt is nekem kell megbeszélnem a nagyival.

Leszaladtam köményes cipóért és ajánlva feladtam az UNION Biztosítónak a lakásbiztosítás felmondását, lévén találtam egy sokkal olcsóbbat.

Gyorsan megreggeliztem  és utána nagy lélegzetet véve felhívtam a nagyit. Ő persze erre a hétvégére semmit nem vásárolt, mert mi azt ígértük, hogy majd Dömsödön kényeztetjük. Ettől egy kicsit bepánikolt, de végül sikerült megnyugtatnom, hogy Áron mindent be tud vásárolni és egy pizzát is meg tud rendelni telefonon.

Lacinak átküldtem a nagyi elérhetőségeit.

Még délelőtt nagyon belemerültem a használt számítógépek közötti kutakodásba. Ami nekem nagyjából megfelelne az is 50-60 ezer forint és annyi most nincs.

Szerencsére Möci telefonált és kiadta a parancsot, hogy miket kell vennem a CBA-ban, különben itt ülnék a számítógép előtt a kora délutáni indulásig.

Minden szükségeset levittem az autóba.

Mire bevásároltam már hazajött mindenki. Áron készülődött átmenni a nagyihoz, miközben díszcsomagolásba tette az Ábelnek szánt születésnapi ajándékot. Azt nem vette jó néven, hogy én a nevében elígértem őt Lacival egy vasárnapi Horgász Kiállításra. Ebben igazat is adtam neki, de szerintem jól érezné magát ott. Még segített nekünk betenni Mannát az autóba, azután már indult is.

Lassan mi is elindultunk és bár Möci nem örült az ötletnek, de a TESCO-ban kellett kezdenünk, mert az egész csomagtartó tele volt PET palackokkal. Már nem kellett vásárolnunk semmit, így azután gyorsan végeztem az üvegek visszaváltásával.

A 0-ás gyűrűn egészen az 51-es leágazásig mentünk, mert Dunaharasztiban be kellett ugranunk a rozsdamentes acélcsavarokért ugyanoda, ahol az első napelem szereléshez vettem a kötőelemeket. Az üzlet egyrészt már zárva volt és az őrzéssel megbízott ember közölte, hogy már nem is árusítanak semmi ilyesmit, mert a kis kereslet miatt csak online forgalmazzák a termékeiket.

Möci azt javasolta, ha már itt vagyunk a LIDL mellett, akkor nézzünk be. Vettünk néhány dolgot, meg két jégkrémet azonnali elfogyasztásra.

Innen már csak a Dabi Vegyesboltban álltunk meg. Még benéztünk az ital diszkontba, de csak unicumért és sörért, mert holnap az sem lesz nyitva.
Érdekes, hogy Manna nem panaszkodik, hogy olyan kis helyre van bezárva a ketrecébe, mert szerintem tudja, hogy most Dömsödre megyünk és ott hatalmas a szabadság.

Az első utunk a Dunapart volt, hogy megnézzük a gyönyörű naplementét és csak utána mentünk be a bázisra.

Megérkezés után Manna azonnal elindult vadászni és hosszú órákig be sem jött a lakásba.

Közben átjött Zoli bácsi, hogy eldicsekedjen, milyen szépen összekavarta az avart. Az első dolgom az volt, hogy felhívjam a nagyit, Áron megérkezett-e rendben. Áron vette fel a kagylót és minden rendben volt.

Möci rittyentett egy finom vacsorát és bekapcsolta a szaunát.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése