2014. március 15., szombat

Tavaszi ültetések

Itt sokkal jobban alszunk, mint Budapesten, bár éjjel volt egy kis afférom Mannával. Valószínűleg megfordultam, vagy valamilyen egyéb gyanús mozdulatot tehettem, mert Manna rögtön felugrott, sőt meg is harapdálta a lábam fejét.

Elég korán indultunk a piacra, de fele olyan forgalom se volt, mint szokott lenni. Azért a tejet, tojást, kolbászt, szalonnát, meg amiket még szoktunk, azt sikerült megvennünk.

Elmentünk a bádogoshoz és átvettük a horganylemezből megrendelt hővédő kalap profilt. Nem kért érte sokat, mert az anyagárban állapodtunk meg.

Visszajövet azonnal nekikezdtünk a reggeli falatozásnak.

Möci rendesen angolt tanult, én pedig tipliket tettem a falba, hogy felszerelhessem a horganylemezből készült hővédő kalap profilt.

Möci javasolta, hogy a csirkecomb bepácolásával kezdjem, mert annak állnia kell egy darabig.Gyorsan
 megtűzdeltem fokhagymával és megfűszerezve tettem a hűtőbe.

Kihasználtam, hogy még nem szakadt le az ég alja és elültettem a dughagymát, no meg a zöldborsót a csicsóka föld tetejére, mivel a csicsóka csak majd ősszel hozza a termését, a dughagymáról meg azt mondják, hogy érdemes más zöldségnövények mellé ültetni, mert távol tatja a kártevőket.

Átjöttek K. Laciék a napelemükért és a töltés szabályzóért, amit nekik vettem. Megmutattam Lacinak, hogyan áll a huzikában az elektromos szekrény és milyen munkák vannak ott most folyamatban.

Ebédre elkészítettem a csirkecombokat "Kaliforniai részeg csirke" receptem alapján. Ennek a lényege, hogy a jól megfűszerezett csirkecombok, miután citromlét csavarunk rá és megszórjuk petrezselyemmel, alufóliába kerülnek és az egész be a sütőbe. Möci készített hozzá petrezselymes krumplit és finom fejes salátát.

Ebéd után begyújtottam a cserépkályhába, sőt még a fenti kis vaskályhába is. Kint nagyon hideg van, ezért jól esik bent a melegben foglalatoskodni.

Möci tanulgatja az angolt és amikor már elege van belőle, akkor egy kicsit nézzük a TV-t.

A kis vaskályha kalap profiljával nem haladok, mert a felfogásra betelepített 6 darab tipli nem akar sikerülni.

A lepréselt bélyegeket felvittem ugyan a bélyegező szobába, de a szortírozásukhoz már nem jutottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése