2014. március 25., kedd

Digitális zongora

Reggel az első programom, hogy elmenjek 9:15-re a Nyugati Pályaudvari Mc Donalds elé, mert ott tudom átvenni azt a három eredetileg is angol nyelven íródott könyvet a szívesség.net Emilytől. 5 perccel korábban értem oda. A könyvek közül csak egy volt, amit valószínűleg el fogok olvasni, a másik kettőt tovább fogom ajándékozni.

Utána hazajöttem, megvettem a friss tejet, a köménymagos cipót és nekiláttam reggelizni.

Emőkével meg hánytuk vetettük ezt a pianínó kérdést és engem meggyőzött arról, hogy jobb lenne egy digitális zongora, mert ahhoz olcsóbban is hozzá tudunk jutni és azt lehet úgy használni, hogy az ne zavarja szomszédokat. Szinte az egész napomat Áron elektromos zongorája keresésének szenteltem.

Elkezdtem keresgélni a neten Áronnak egy elektromos zongorát, de az igényeim és az erre szánt összeg sehogyan sem akart találkozni.

Dél körül elindultam a gyogyóra. Ott hamar végeztem és beugrottam a szerelvény boltba, megvenni a dömsödi szivattyú feltöltéséhez szükséges alkatrészeket. Ebben a szerelvényboltban engem már jól ismernek és segítettek összeállítani az általam kívánt feltöltő egységet. 2200.- forrintból sikerült is összerakni (T-elágazó 1"-os külső és belső menettel + egy 1/2"-os golyós csap és a leendő tartály felszereléséhez még egy menetes darab.)

Onnan hazafele benéztem a Media Markt-ba, az Auchanba és a Kika hangszer üzletébe, de sehol sem találtam olyan elektromos zongorát, aminek az ára 100.000.- alatt van és megfelel az elvárásaimnak

Hazajövet az ikrek már itt voltak. Két percet késtem az óránkról, amiért elnézést kértem és már kezdődhetett is az óra. A fiúk nagyon jól szerepeltek, ha leszámítom a kézírásukat, mert az mindegyiküknek pocsék.

Közben egy kis pihenő, majd kezdődött a felnőtt német. Itt nagyon nagy a lemorzsolódás, mert a négy tanuló közül csak Kriszta jelent meg.

Az óra nagyon jó volt, Kriszta rendesen készült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése