2014. március 8., szombat

Tavaszi frizura

Nem is keltünk olyan túl későn.

Mielőtt elindultunk volna, még felhívtuk a fodrászt, hogy ma mehetnénk-e nyiratkozni, mert Möci a lelkünkre kötötte, hogy ilyen nagy lóbonccal ne merjünk hazamenni. 11-re kaptunk időpontot.

A nap gyönyörűen sütött. Áron azt javasolta, hogy menjünk a piacra kerékpárral. Előkotortam a két biciklit. A kerekekbe nem is kellett levegőt fújni, csak az enyémnek a nyergét kellett magasabbra állítani, mert Möci biztos lejjebb tette.

Rögtön a piaccal kezdtünk. Vettünk krumplit, sütni való szalonnát, tojást és csípős kolbászt és két liter tejet és ültetésre kész zeller palántákat.

A horgászboltban átvettük Áron horgászengedélyét, amin Áronnak valamit alá kellet írnia.

A hentesboltban megint vettünk két pár virslit és fasírtnak való darált sertéshúst, meg egy zacskó csemege uborkát.

Itthon nagy reggelit csaptunk. Sült szalonna rajta tükörtojás, majd megkevertem a fasírtnak valót.

Reggeli után egy kicsit rendezgettük a paradicsomost. Kihúzgáltuk a karókat, kidobtuk a kiszáradt tavalyi paradicsom szárakat és egy helyre gyűjtöttük a felkötöző drótokat. már indultunk is a fodrászatra. Miután mind a kettőnket tavasziasra lenyírtak, hazafele beugrottunk egy kávéra, no meg egy kis dumára Gabikáékhoz. Bevittük a visszahozott szakadt ponyvát. Amikor eljöttünk, akkor Feri bácsi is jött velünk a törött csuklóért. Megkonzultáltuk a második napelem pozicionálását a lakókocsira.

Ebédre megsütöttem a fasírtokat és kifőztem hozzá krumplit, amit utána a sült szalonna zsírján egy kicsit megpirítottam és megszórtam petrezselyemmel. A főtt krumpli levét hozzáöntöttem a tegnapi leves maradékához, amit ettől jól elsóztam.

Délután elkezdtük a paradicsom és a csípős paprika magok ültetését tejfölös poharakba. Áron szerint ez nekünk egyik évben sem szokott sikerülni, így a végén mindig veszünk mások által kinevelt palántákat.

Felástam egy kisebb területet és elültettem a vásárolt zeller palántákat.

Még javában sütött a nap, amikor elindultunk Áronnal a kis híd felé felavatni az új horgász engedélyét. Áron ekkor vette észre, hogy amit aláírt és átvett horgászengedélyt, az nem is az ő nevére, hanem Csordás Máté nevére szólt. Ettől nagyon nem zavartattuk magunkat és Áron megpróbált a villantójával ragadozó halakra vadászni. A siker elmaradt, de ebben a gyönyörű időben legalább jó két órát tölthettünk együtt a szabadban.

Miközben kiteregettem és a préselőbe raktam a leáztatott bélyegeket, Áron leült a zongorához és egész szorgalmasan gyakorolt egy órát.

Möcivel tudtunk viberen beszélgetni és próbáltam tartani benne a lelket, hogy tanuljon.

Későn este még megnéztem az Erdei Madár Zsolt búcsú mérkőzését. Nem vagyok egy nagy bokszmeccs rajongó, de ennek az embernek a sportpályafutása megérdemelte, hogy a búcsú meccsét megnézzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése