2014. március 22., szombat

Laciék viszik Budaörsre Áront

Áron és Laci már hajnali hatkor kimentek horgászni. Mi (itthon maradottak) csak nyolc óra körül értesültünk arról. hogy nagyon jót horgásztak, de nem fogtak semmit, csak a horgászbotot. A délelőtt nagyon sűrű volt Laciékkal.

Möci napiparancsba adta, hogy a kerékpárokat készítsem elő, mert ők hárman (Fruzsi, Áron, meg Ő) azzal mennek a piacra. Az egyik kerékpárnak teljesen le volt eresztve az első kereke, úgy hogy a kitoloncolás után előbb azt fel is kellett fújnom.

Lacival levettük a csomagtartóról a szétszerelt ágybetétek fakeret darabjait és csapatostul indultunk a piacra.

Azzal kezdtünk, hogy mindenki evett egy lángost, a kedve szerint (fokhagyma, só, sajt, tejföl) fűszerezve, hogy legalább ne haljunk éhen. Utána a szokásos piaci bevásárlás, amitől rögtön könnyebb lett a pénztárcám 10.000.- forinttal.

Azután bementünk a Horgász Boltba, hogy megreklamáljam az igazolványok elcserélését. Belátták, hogy ez némi figyelmetlenségükből történt, amiért elnézést is kértek.

Mivel az egyik kerékpár azt jelezte, hogy az első kerék megint defektes, ezért onnan Möci átkerekezett a kerékpár szervizbe, ahova mi autóval követtük.

Áron kérte, hogy neki már ne kelljen részt vennie ezekben az ügyekben, hadd kerekezzen vissza. Én beleegyeztem, ő pedig balra el.

Visszatérve a bázisra megreggelizünk.

Én gondosan elültettem a telefonpózna borsó szemeket, számszerűen hetet.

Laci, Fruzsina elbúcsúztak és vitték magukkal Áront is azzal a szervezési kiegészítéssel, hogy Tamás majd autóval fogja kivinni őt a Budaörsön tartandó szüli napi bulira. Én egy kicsit gondterhelt lettem, amikor arra gondoltam, hogy Áron Budaörsről este egyedül megy majd haza és otthon is egyedül lesz. Áron kifejtette, hogy ne izguljak, ő már nagyfiú és nem lesz semmi probléma.

Lacit, Fruzsinát és Áront kivittük a buszmegállóhoz és mentünk a megjavított kerékpárért. A szerelő szétszedte az első keréken a gumit, de nem talált defektet és olyan egyszerű hibát fedezett fel, ami miatt nem kért egy fillért sem.

Möci bringával, én pedig autóval mentem vissza a bázisra.

Átmentem Gabikáékhoz és áthívtam Ferit, nézze meg miért nem kapja föl a szivattyú a vizet. Egy órát próbálkoztunk, de sikertelenül. Végül abban maradtunk, hogy a jövő hétvégére össze fogok rakni egy olyan elágazó csap rendszert, amivel hatékonyabban lehet feltölteni a szívó csonkot.

Möcivel nagyon keményen nekiültünk az angol tanulásának és úgy éreztem, hogy sokat haladtunk is.

Möci a leszedett sóskát hasznosította ebéd készítés közben.  Én kirántottam hat szelet csirkemellet és azt ettük a főtt krumplihoz és a sóskához. Fenséges ebéd volt.

Hogy az ebédet ledolgozzuk, nagy kerékpározás következett. majd angol tanulás és szauna.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése