2014. március 2., vasárnap

sakk vereségek

Arra ébredtem, hogy a reggeli illata keveredik  valami odaégettel.

Amíg a reggeli készült, Áron engem tanított zongorázni.

A terülj terülj asztalkán voltak nagyon finom újdonságok is. Ilyen volt például a görög joghurtba kevert kemény tojás. A kefir nem ízlett úgy, mint szokott, amit valószínűleg az Esztikétől vásárolt tej okozhatott.

Möci azt találta ki, hogy délelőtt menjünk el egyet kerekezni.

Mielőtt nekivágunk, bepótoltam a blogbejegyzések elmaradását. Olyan sok az elfoglaltságom, hogy se sakkra, se bélyegezésre nem érek rá. Azért egy partit lejátszottunk Áronnal, de egy idő után olyan rosszul kezdtem állni, hogy fel kellett adnom a játszmát.

Ebédre Möci készített egy zöldséges csirkelevest és egy finom csirke pörköltöt. Ez utóbbit egy kicsit elsózta, ezért behabarta egy nagy pohár tejföllel.

Áronnal visszapakoltunk a kis kályha melletti fenti szekrénybe, visszaszereltem az ajtajait.

Időben elkezdtünk készülődni az első tavaszi hétvége befejezésére Dömsödön. A feladatok és a szerepek már ki vannak osztva.

Azt külön élvezzük, hogy úgy elkezdtek hosszabbodni a napok, hogy már nem csupán világosban indulunk, de világosban is érkezünk Gazdagrétre.

Itthon Manna kereste Emőkét és egyfolytában nézte a bejárati ajtót, hogy mikor jön érte az igazi gazdi.

Áronnak azt mondta Möci, hogy először fürödjön meg, mosson hajat és csak utána kezdhet velem sakkozni. A dolog első része még simán ment is, de a másodiknál megint csúnyán kikaptam tőle. Möci szerint ez természetes, ehhez kezdjek hozzászokni.

Lefekvés előtt még megírtam néhány árajánlat kérelmet a Gabikáék árnyékolójának a rendbehozására.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése