2014. május 18., vasárnap

Cigány útra ment a pálinka

Majdnem nyolcig aludtam. Áron már korán felkelt, beengedte a Mannát és leült a számítógép elé.

Áron első szóra jött velem a piacra. Naná, hogy az első dolga az volt, hogy elszámoltassa velem az elmaradt zsebpénzét.

Vettünk friss tejet, tojást, sütni való szalonnát, nescafét, diót. A diós bácsi kérdezte, hogy tavaly kikeltek-e a petrezselymeink. Az "igen"-re megint adott egy nagy evőkanálra való magot.

Természetesen benéztünk a villany szerelési üzletbe, a barkács boltba és a csavar szaküzletbe is, mert mindenhol volt vásárolni valónk. Visszafele a Dabi Vegyesboltban vettünk egy fél kárpát kenyeret és sajtot.

Visszatérve Áron készítette a reggelit, én pedig nekiláttam a TV konzol felszereléséhez. Nem volt egyszerű a probléma, mert úgy kellett felszerelni, hogy kívánságra az ágyból is lehessen nézni a TV-t és az asztal mellől is.

Dél lett, mire elkészült és a pozicionálás is tökéletes lett, de egy hiba maradt a kivitelezésben, a zongora zsanér gyengének bizonyult és az majd később ki kell cserélni erősebb, igazi csuklópántra. Egy másik hiba, hogy a hozzácsatolt szobaantenna jel nyeresége kicsi és ezért a DVBT egyáltalán nem működik benne.

Ebédre megettük a grillcsirke tegnap megmaradt részeit, kivéve a mellét, mert azt Möci szereti nagyon, azt hazavisszük neki.

Délután kicsomagoltam az új fűnyírót, összeraktam úgy ahogy azt a használati utasítás írta és ha már összeraktam, akkor ki is próbáltam. Én még úgy próbáltam ki, hogy rászerelve a fűgyűjtő puttonyával, de Áron már anélkül, mert neki Sándor Laci azt mondta, hogy ennek a típusnak az egyik előnye, hogy ez tud "múcsolni". Azt ugyan pontosan nem tudom, hogy mit jelent, de azt jól csinálta.

Meglátogattam Pista bácsit. Meg is kínált egy kupica nagyon finom, nagyon erős pálinkával. Beszélgettünk és amikor a második kupicát is bekaptam, úgy félrenyeltem, hogy attól kezdve csak köhögtem és azt sem tudtam, hogyan hozhatom rendbe a torkomat, minden esetre Áron is meg én is korán feküdtem le aludni.

Lefekvés előtt még próbáltam Mannát becsalogatni, de annak esze ágában sem volt hazajönni.  Magamnak még melegítettem egy csupor tejet sok mézzel, hátha az egy picit segít a torkomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése