2014. május 30., péntek

Tél van nyáron

Áron időben indult el. Rákérdeztem, hogy minden fontosat (szendvicsek, innivalók, buszbérlet stb.) visz-e magával az osztálykirándulásra.  Azt mondta, hogy még a tejberizsből is betett a táskájába egy kis üveggel.

Ha leszámítom azt, hogy egy sáros cipőjével összemászkálta a frissen feltakarított lakásnak szinte minden zugát, akkor jól alakulnak a dolgok.

Felhívtam a Renault Baumgartner Karosszéria javító műhelyt, hogy megsürgessem a visszapillantó tükör javításának ügyét. Nem voltak elutasítóak, így egy óra már bent is voltam az autóval. Azt mondták, hogy délben mehetek érte.

Hazajövet vettem egy köménymagos cipót és elkészítettem a mostanában szokásos reggelimet - főtt debreceni, lágy tojás és tejeskávé.

Beregisztráltam a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár honlapjára és azt jónak és főképp jól használhatónak találtam.

Elhoztam az autót. Mostantól van baloldali visszapillantó tükröm. Nem lett teljesen tökéletes. Azt mondták, hogy a belülről állíthatóságnak a gombjában van valamilyen elektromos hiba. Be is mentem a Dénes Úrhoz, adott egy időpontot szerdára és majd megnézik.

Áron kirándulásáról telefonáltak, hogy a nagy hideg miatt, elmarad a hegy csúcstámadása és korábban jönnek haza. Ahhoz képest, hogy holnapután már június van, valóban novemberi hideg tél van.

Amikor Áron hazaért megkértem, hogy takarítsa el azt a koszt, amit  reggel a saras cipőjével behozott és ha azzal elkészült, akkor kezdjen el pakolni, hogy mire Möci megérkezik, indulhassunk. Én is igyekeztem mindent bepakolni a piros kosárba amire szükségünk lehet. Le is vittem mindent az autóba. Áron  Manna utazását készítette elő.

Amikor Möci hazaért, már csak be kellett ugranunk az autóba és indultunk. Első állomásnak a TESCO-nak kellett lennie, mert az autó tele volt PET palackokkal. Möcinek nem engedtük meg, hogy kiszálljon az autóból, ő csak tanuljon, mi majd bevásárolunk.

Gyorsan leadtuk a palackokat  és minden fontosat megvettünk. A rengeteg pénz amit a palackokért kaptunk Áron zsebpénzét gyarapította, de az annyira kikívánkozott a zsebéből, hogy azonnal vett rajta kürtős kalácsot.

Se tankolás, se Burek, egyenesen Dömsöd a cél. Az érkezés Mannának is egy öröm volt. A TESCO-ban vett vacsorának valót (grillcsirke) azonnal betettük a mikróba.

Még belefért egy szaunázás a mai napba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése