2014. május 7., szerda

Headway hanganyag

Úgy gondolom, hogy a mai nap egy kicsit nyugalmasabb nap lesz.

Reggeli után elindítottam a mosogató gépet és leültem a számítógép elé.

Nekiálltam, hogy teljesítsem Möci megbízását. Le kellett volna valahonnan vadásznom a New Headway Intermediate Student's Book mp3-as hanganyagait, mert belátta, hogy a hangos tanulás nélkül nincs előrelépés.

Három órát próbálkoztam foglalkozni ennek a letöltésével, de csak odáig jutottam, hogy ugrálnom kellett a különböző csapdák elkerülésére. Hol azt kérte a rendszer, hogy mindenféle programokat töltsek le, amire az AVG azonnal jelezte, hogy az egy vírussal fertőzött anyag, hol pedig a teljes bankszámla adataimat kérte, miközben persze azzal nyugtatott, hogy arról nem fognak lehívni összegeket.

Átmenetileg feladtam a hanganyag letöltését.

A viszonylagos jó hír, hogy az AEGON Biztosítótól megjött a lelopott visszapillantó tükör kárelszámolása és a hozzátartozó összeg, ami remélhetőleg majd fedezni fogja az új tükör árát és munkadíját. Fel is hívtam a Renault Baumgartner szervizt, de ők addig nem tudnak foglalkozni a javítással, amíg a Biztosító feléjük nem jelzi a javítási költség átvállalását.

A másik jó hír, hogy átvehettem a postán a Shopline küldte új fűnyírót (BOSCH Rotak 37), amit sikerült 33%-os kedvezménnyel megvennem.

Az utolsó pillanatban indultam a brushupra. A main kívül már csak három alkalommal van foglalkozás és kezdődik a nyári szünet.

Norcikámmal leleveleztük, hogyan legyen Áron, Leó és Arti Tócsa tábor befizetése. Lassan össze kellene állítanom a nyári menetrendet. Ami már fix időpont, az a Vándor tábor, a Tócsa tábor és majd ezekhez alkalmazkodik a mi lakókocsis nyaralásunk és a Nóra nagyi szokásos egyhetes pihenése Áronnal Egerben. Annyi biztos, hogy június 20.-a előtt semmiről sem lehet szó, mert Möci akkor fut neki a középfokú angol nyelvvizsgájához.

A brushup nagyon jó volt, de délután 1/2 5-kor már az éhhalál környékezett, mivel nem ebédeltem. Hazafele vettem két rántott csirkeszárnyat uborka salátával az Újbuda központi csarnokban és egy pohár sörrel leöblítettem.

Mire hazaértem, már Áron és Möci is otthon voltak. Áron azt mondta, hogy jól ment neki a tenisz edzés, de természetesen elfelejtette befizetni a májusi edzési díjat, viszont nagy örömmel újságolta, hogy hozott két darab ötöst a német dolgozataiért. Az külön fontos volt neki, hogy ennek én örüljek.

A délutáni rendcsinálási projektjét, a lecke készítést és a gyakorlást megzavarta, hogy a Mannával foglalkozott a legtöbbet. Annak is felmerült a lehetősége, hogy visszakapja az elkobzott számítógépét, de ennek első feltétele az volt, hogy a szobájában rend legyen.

Lehoztam Möci kütyüjét és rátöltöttem azt a hanganyagot, amit sikerült a Headway-hez levenni a netről.

Möci készített nekem egy kis sült szafaládét, Áronnak és Csabinak pedig valamilyen paradicsomos párolt sárgarépát rajta reszelt sajttal.

Utána egy órát angoloztunk, de Möci eltért az általam javasolt tanulási módszertől és szerintem egy sokkal kevésbe hatékony módszert követett.

Kikapcsolódásként még lejátszottam néhány sakkpartit online, majd gondterhelten feküdtem le, mert attól tartottam, hogy reggel nem fogok időben felébredni, hogy hétre leérjek az előjegyzett vérvételre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése