2014. július 23., szerda

A fiúkat feltettem a vonatra

A kütyü kegyetlenül megszólalt hatkor.

A feladat meghaladta a képességeimet. A buli már este nem akart alábbhagyni. 1/2 12 volt,
mire elcsendesedtek. Reggel hatkor, mire én felébredtem már pizsamában társasoztak. Azonnal elküldtem őket fogat mosni. Szót is fogadtak, de Art már előre megkérdezte, hogy fogmosás után folytathatják-e a társasjátékukat. Mondtam, hogy szó se lehet róla.

A készülődés csak nem akart haladni. Kipótoltam a szendvicseket és unszoltam a fiúkat az
indulásra.

Mindenkinek ellenőriztem a csomagját. Leót külön megkérdeztem, hogy a cipői miért vannak a
sporttatyón kívül egy nylon zacskóban.

Lefele menet mindenki itt felejtett valamit, mert csak a Mannával törődtek. Végül sikerült
mindent levinnünk és már 7:15 előtt odaértünk. Ott a csapat  erősítést kapott (Noé, Eszter)
és a buli folytatódott.

Amikor a vonathoz mentünk, Leó az egyik sporttáskára kijelentette, hogy az nem az övé, ő azt  csak felkapta, mert azt hitte, hogy az Ároné. Egy darabig nem volt gazdája, majd Arti megszólalt: "ja, az az enyém." Végül Leónak itt maradt a cipője.

A Vonat nyolc órakor kigördült, mehettem haza pihenni.Norcinak tettem Viber SMS-ben jelentést, még arról az itt felejtett cipőkről is.

Möci nekiállt a lakás csaszatolásának és kérte, hogy abban segítsek, hogy a villanykapcsolókat (CIF, nedves ruha, száraz ruha) tisztítsam meg.

Ebédre megmelegítettük a maradék gulyáslevest, de azért Möci szerette volna, ha lecsót is
készítek.

Közben átmentem Emőkéhez, mert az idegesített, hogy a zárcím lemez csavarjai naponta
kijönnek. Leszereltem, néhány gyufaszál kétkomponenses műgyantával és 10 perc múlva már
kész is volt az új csavarágy.

Elkészítettem a lecsót, Emőke is tudott vinni belőle, Csabinak is jutott és mi is belaktunk.

Délután, de inkább már este megbeszéltük Tibcsivel és Péterrel, hogy a hó utolsó napján elmegyünk Miskolcra. Tartunk egy rövid családi találkozót, amire Judit húgomat is odahívjuk. Utána ott alszunk és másnap (pénteken) onnan megyünk Erdőbényére a három fiúért (Áron, Leó és Artúr)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése