2014. július 8., kedd

Indulunk nyaralni

Möci és én nagyon korán ébredtünk. Möci még elindított egy mosást. Azt már nem tudom, hogy az hogyan fog megszáradni az indulásunkig. Szerintem sehogy.

Az utolsó locsolás, amit tőlem kap a veteményes. Mostantól két hétig a Feri bácsira van bízva a gazdaság.

A huzika bepakolásánál Möci végezte a ruházkodás cuccait én pedig az éléskamrát. Remélem, nem sok mindent fogok kifelejteni.

Közben elkezdett szemerkélni az eső, majd egyszer csak rázendített. Remélem, hogy nem negyven napig tartó eső ez.

Átmentem Feri bácsiért, hogy segítsünk a movernek kiállni a lakókocsival. Nekikészülődtünk a feladatnak, amikor azt mondta a mover, hogy NYET, de még csak meg sem próbálta megmozdítani.

Először még kisérleteztem a hiba megállapításával, de azután ezt teljesen feladtam. Ezért azután még két embert mozgósítottam, hogy egyáltalán meg tudjuk mozdítani a huzikát. Végül négy felnőtt kellett a huzika kitoloncolásához.

A Scenicre való felakasztása már gyerekjáték volt. Zoli bácsi hátul ellenőrizte, hogy az elektromos csatlakoztatás jó lett-e. Hosszasan tanakodtunk, hogy vegyünk-e autópálya matricát vagy se, de végül lemondtunk az autópályáról. A hosszú úton csak egyszer álltunk meg. Ellenőriztük, hogy a huzikában nem szabadult-e el valami. Ettünk néhány falatot és ittunk egy kicsit.

Az IGO kifogástalanul vezetett egészen a tervezett István fogadóig.


Az István fogadóban leparkoltunk a hátsó udvarban és miközben megrendeltük a vacsorát, ellentmondást nem tűrő hangon közöltük, hogy mi itt fogunk aludni a lakókocsinkban, amelyik a hátsó udvarban parkol. A személyzetnek nem volt semmi kifogása, mert tudták, hogy itt fogunk vacsorázni és talán reggelizni is.

Áron rántott sajtot rendelt sült burgonyával és majonézzel, mi pedig egy adag faszénen sütött csirkét görög salátával és egy túrós csuszát pörccel, majd mind a két kaján riszteltünk. Fizetés után, kifelé menet még  rátettünk egy-egy fagylaltot, majd elvonultunk a huzikába pihenni. Az István Fogadóról már harmadik éve állapítjuk meg ugyanazt, hogy egy igazán profi hely, ahol még soha nem csalódtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése