2014. július 6., vasárnap

hal roston

Arra ébredtem reggel, hogy készül a tegnap este megrendelt reggeli. Nagy nehezen feltápászkodtam és kimentem a kertbe locsolni, de a locsolást nem tudtam befejezni, mert a "főnök" elkiáltotta magát, hogy "A REGGELI TÁLALVA"

Reggeli után leszedtem a huzika első traktusának függönyeit  és a többi cuccal együtt betettem a mosógépbe és elindítottam a nagymosást.

Möci közben telefonált, hogy nyugodtan maradjunk Dömsödön, mert mégsem ma indulnak haza, hanem csak holnap délelőtt. Itt nagyon jó Dömsödön, de annak nem örültem, hogy megint lefaragtunk egy napot az Adriáról és a fajlagos költségeknek se mindegy. Úgy magyaráztam: "Ha délelőtt elindulnánk a huzikával Olaszországba és este megaludnánk, majd (semmi időt nem töltve nyaralással) másnap délelőtt elindulnánk vissza, az mindennel együtt (üzemanyag, autópálya díj, kaja, szállás, biztosítás) 100 ezer forint és nemhogy nem nyaralnánk, nem pihennénk, de még fárasztó is lenne."

Délelőtt felhívtam Palkót,. hogy nem zavarnám-e őket, ha most átmennék és megnézném azt a kamerás rendszert. Nagy örömmel és kávéval fogadtak. Négy apró lépésben haladtunk előre. Ezekbe Béla is besegített. Azt már sikerült  elérni, hogy ott a laptopon mind a négy kamera által vett képet látni lehessen. Ezeket a képeket és a vezérlést a Teamviewer segítségével Budapesten is meglehet nézni, de a 100 %-os megoldást még nem sikerült elérni.

Közben Áronnal kiteregettük a nagymosást, hogy a függönyöket mielőbb vissza lehessen szerelni a huzikába.

Gabika is átjött Ferivel és közösen megnéztük a frissen telepített WiFi Analyzer-t.

Ebédre a tegnapi tokfőzeléket ettük csirkeszárnnyal. Olyan finomra sikerült, hogy azt nem lehetett megunni.

Ebéd után a huzikában néztem meg a Forma1-t, a mi régen volt ilyen izgalmas, mint most.

Kimentünk a Dunára egyet úszni. Közben megkérdeztem Dorkát, hogy nincs-e kedve egyet kajakozni, mert ha van, akkor Áronnal kihozzuk a Sevylor gumikajakot. Dorka ettől nagyon fellelkesült és én is, mert akkor még azt hittem, hogy  Áronnak ehhez kedve, de tévedtem. Segített kivinni a kajakot, de utána visszament a házba.

Gáborék kérdezték, hogy elfogadnánk-e tőlük két közepes méretű halat. Én mondtam, hogy nagyon szívesen és még az is lehet, hogy a hal pucolás maradéka még Mannát is érdekelné. Úgy terveztem, hogy vacsorára megint egy kis adag tökfőzelék lenne két roston sütött hallal.

Én pucoltam a halat, Áron pedig csinálta a tüzet. A halpucolásra megjelentek a macskák a szomszédból, de érdekes, hogy Mannának nem kellett a hal belsőség, viszont az idegen macskákat elzavarta.

A fokhagymás keszeg roston, egy kis tökfőzelékkel finom vacsorának bizonyult.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése