2014. július 13., vasárnap

Zuhé

Úgy látszik, hogy a nagy éjszakai eső miatt mégsem volt felhőtlen a pihenésünk, mert csak 3/4 9-kor hangzott el az első "Jó reggelt". Mi még akkor is lustálkodtunk, amikor Balázs egy fél óra múlva beköszönt.

Amíg Möci készülődött, addig csináltam egy mobil Internet hotspotot és a majdnem egy heti blogbejegyzéseket feltettem a netre. Utána Möci is megnézte gyorsan a beérkezett leveleit és kimásolt néhány blokkot a Parókia Portálról, hogy később offline is elérhesse.

Áron elment a barátaival, mi pedig elhúztunk autóval, hogy vegyünk valamit reggelire. Möci azt javasolta, hogy keressük fel a helyi LIDL-t, ott minden nagyon friss és olcsó.
 Valóban mindent jó áron találtunk meg, de azért sikerült elköltenünk több mint 120.- €urót. Igaz, hogy vettünk olyan tartós fogyasztási cuccokat is, mint például egy chopper botmixerrel és habverővel és egy 10 m-es locsoló tömlőt, mindkét végén csatlakozókkal. Möci még a göncikés pultnál is időzött egy kicsit. Vett pólókat, kis nadrágot és zoknikat magának és Áronnak.

Az éhség nagyon felgyorsította a reggeli készítését. Igaz, hogy egy kicsit elhúzódott, mert már dél is elmúlt, mire asztalhoz ültünk. Az éhség nagy úr, Áron is előkerült. Mint mondta, ping-pongozni volt a fiúkkal. A reggeli gazdag volt és olyan finomságokat is ettünk, mint még soha.

Reggeli után Áron balra el, Möci mosogatott, én pedig leírtam a délelőttöt. Möci átnézte a göncikéket és kihúztunk a tengerre.

Ma volt a legjobb a tenger. Möcivel nagyon messzire beúsztunk, sokat napoztunk és én felolvastam a kétnyelvű könyvet. időnként ellenőriztük a fordításomat, amiben csak kismértékűnek találtatott a ferdítés.

Hat körül bejöttünk és találkoztunk Áronnal, ami azért nagy szó, mert van saját társasága, bandája, akikkel jól érzi magát és van, hogy félnapokra se látjuk.

Lezuhanyoztuk a tenger sós vizét és elkezdtem készíteni a vacsorát. Készült a nevesincs étel, aminek az alapja sok dinsztelt hagymán befűszerezett, bemustározott karaj, de vele eggyütt párolódik a szeletekre vágott krumpli és egy fél kígyóuborka apróra vágva. Mindez néha fehér borral locsolva.

Möci készítette hozzá a salátát, aminek fő alkotói a hagyma, paradicsom, uborka, citrom olíva bogyó és egyebek.

Áron egy tábla csokival köszöntötte fel Balázst a kilencedik születésnapján.

Mi szerettük volna megnézni a foci VB döntőjét, de az a csatorna nem jött be a mi rendszerünkön. Helyette a Bukarest Open teniszt néztük, majd később elindítottuk a Birdy című filmet. Sokáig kellett próbálkoznom, míg át tudtam állítani a hangot angolra. A felénél elálmosodtam és kikapcsoltam.

Két mobiltelefonon is beállítottam a reggel hét órás ébresztőt, hogy holnap megtarthassam a keddi velencei induláshoz a főpróbát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése