2014. július 31., csütörtök

Indulás Péterékhez

Sikerült időben felébrednem. Möci már korábban felkelt és a konyhában ült le a notebookkal.

Felkeltem és lementem, hogy a reggelihez és az útra tudjak készíteni szendvicseket. Ha már ott voltam a CBA-ban, megvettem Juditnak a névnapi ajándékát és a Petiéknek egy üveg Chardonney-t.

Elkezdtem készíteni a reggelit, de Möcit nem tudtam megvárni és egyedül reggeliztem. Amíg Möci reggelizett, addig én levittem Áron  biciklijét a bicikli tartóra és elintéztem a posta takarékcsekket.

Kilenc óra után pár perccel el tudtunk indulni. Az IGO azt ígérte, hogy 1/4 12 körül már Péteréknél leszünk. Az út nyugodt volt és az ígért időben érkeztünk.

Nyolcan gyűltünk össze a családi találkozóra. Nagyon jó buli volt. Az ebédhez a sülteket Tibcsi hozta Kecskemétről. A többit Andika készítette. A kaja nagyon finom volt.

Péter és Tibcsi előhozakodtak a régi fényképeket, amik felelevenítették a régi emlékeket. Jobbnál jobb  történetek követték egymást.

Délután tartottam Juditnak és Péternek egy rövid Dropbox ismertetőt, sőt küldtem nekik egy Dropbox meghívót is, amiből azután Péternek installáltunk egy Dropbox accountot is. Ez nekem is jól jött, mert az egyik Dropboxom éppen a kapacitásának a felső határán van terhelve.

Utána mind az öten elindultunk megnézni az avasi kilátót. A kilátó maga, az én szememben egy beton szörnyeteg volt, de onnan nézni a várost nagy élmény.

Lefele, Judit meg én autóval jöttünk. Péter, Andi és Möci gyalog jöttek, ami azért is tartott tovább, mint a mi autós utunk, mert közben egy borpincében is leparkoltak néhány pohár borra. Közben Judit beszámolt az életvitelének a problémáiról.

Hideg vacsorát tálaltak Andiék, de az is nagyon finom volt

Andi vacsi után megmutatták a fecskefészkeiket és elmesélte, hogy miként követték a hozzájuk betanyázott fecske család életét. Néha örültek a fejleményeknek, néha meg aggódtak értük.

Némi lelkiismeret furdalással foglaltuk el a nekünk kijelölt hálószobát. Meg is kérdeztem Pétert, hogy akkor most jól látom, hogy kifúrtuk őket a saját otthonukból, de erre kitérő választ kaptam.