2014. július 27., vasárnap

töltött cukkini

Borongós reggelre ébredtünk. A borús égbolt és az időjárás jelentés is azt jósolja, hogy most három napon át egyre több lesz az eső, sőt még viharokról is beszélnek. Nem baj, azért én elvégzem a szokásos reggeli locsolását a veteményesnek. A víz az első gombnyomásra megindul.

Möci elindul a templomba, én pedig felmegyek a bélyegező szobába és rendezem a blog bejegyzéseimet

A reggelihez csak azután neki, amikor Möci visszatért.

Kigyomláltam vagy 2 nm földet és ott elvetettem négy sor petrezselymet.

Ebédre én készítettem a töltött cukkini tekercseket. Nagyon izgalmas kaja. A töltelékben sült sonka szalonna, hagyma, paradicsom és többféle sajt reszeléke.

Az egész heti itt tartózkodásunk felér egy igazi pót nyaralással.

Délután kimentünk úszni egyet a Dunába. A sorozatosan meleg napok után már kb. 24 fokos a víz, egy kicsit kezd poshadni is, de a mienk.

Este befejeztem a locsolótömlő kocsijának a javítását. Ki is próbáltam a locsolásnál. Nagyon jól működött.

A vízilabda döntője jó volt, de számunkra nem volt felemelő. Nekem sokkal izgalmasabb volt a Forma 1 esti ismétlése, ami után már nagyon fáradtan zuhantunk az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése