2014. augusztus 15., péntek

15 emberek, életek, értékek

Möci már hajnalok hajnalán beengedte a Mannát. Ezt csak onnan tudom,hogy nem tudtam az ágyból felkelni, mert beszorultam a kis macska és a nagy macska közé. Amikor végül sikerült, akkor lementem locsolni. Még nagyon korán lehetett, mert a nap még nem kanyarodott rá a napelem táblákra.

Elkezdtem szortírozni a lehozott bélyegeket, aminek átmenetileg Möci parancsszava vetett véget: REGGELI!

A lágy tojáshoz és  faüstölt tarjához megmelegítettem a tegnapi sült csülök maradékot is.

Fel hívtam Orosz Laci bácsit, hogy tudna-e jönni a túlnyomás tartályt egy másfél méterrel feljebb szerelni. Most nem tud jönni, mert a mátrai üdülés rossz élményei sokkolták és különben is kell menniük a temetésre. A barátjuk fia, aki 41 éves volt, ott kapott gyomorvérzést, de a gyöngyösi ügyeleten nem tudták fogadni, mert nem volt beutalója. Másnap reggel egy mentő vitte be a közeli kórházba, de már nem tudtak rajta segíteni, este meghalt. Furcsa, hogy milyen emberek vannak és, hogy min múlik egy ember élete.

Mi ketten Möcivel, hiába vannak közöttünk kibékíthetetlen vélemény különbségek, egyre jobban összecsiszolódunk, mert az értékrendünk alapjai azonosak.

Délelőtt elindultunk a Renault ablaktörlő szettet a legolcsóbban (de még ott is 10.000 Ft)  kínáló autó alkatrész boltba, ami innen csupán két kilométerre van. A nagyon meggyőző kiszolgálás mellé még egy xenon izzót is vettünk, amit ott helyben be is tettek.

Visszafele a piaci vegyes boltban vettünk nescafét, mosószereket és kovászolni való uborkát, mivel a múltkorinak olyan nagy sikere volt, hogy már majdnem mind el is fogyott.

Egy nagy területen megágyaztam a Vandától kapott rukkola magoknak. Egy nagy ölnyi gazt sikerült kitermelnem a csaknem 2 nm-es földrészből. Learattam a zöld hüvelyű zöldbab termésünk felét, amiből Möci olyan köretet kreált a tegnap vett grill csirkéhez, hogy majdnem felhívtuk az angol királynőt, hogy nincs e kedve átugrani hozzánk ebédre, ne mindig azt a snassz kaját egye, amit neki a királyi udvarban készítenek. A megfőtt zöldbabhoz, ami paradicsom karikákkal került a parti grillbe, tejfölös, tojásos kék sajt mártás készült. Az ebédhez a Gizike féle behűtött rizlinget ittuk.

Ebéd után elvetettem a rukkola magokat és gyengéden, permet szerűen meg is öntöztem.

Délután Jancsi hívott, hogy a lakás, amit vett, már megnézhető állapotban van, de a vizitet elhalasztjuk akkorra, amikor legközelebb jön.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése