2014. augusztus 5., kedd

Előkészület a bélyeg áztatásra

A tegnap esti Dropbox tárterület felszabadító akció olyan sokáig elhúzódott, hogy ma reggel hét órakor még nagyon kialvatlanul ébredtem.

Nyolc óra felé Áron készített egy finom kis reggelit, ami azonban nem tudott tejeskávéval befejeződni, mert nem volt itthon tej.

Nekiláttam egy nagy doboz áztatni való bélyeg levágásának a Dömsödről hazahozott Bakker borítékokról. Ez a körbevágás nagyon unalmas meló és csak úgy tudtam túlélni, hogy közben nagyon jó zenéket hallgattam a Bartókon. Többek között az egyik kedvencemet (Richard Strauss: Hősi élet).

Mire a nagy halommal végeztem, már meg is jött a telefon üzenet, hogy mehetek be az ÚjBuda Önkormányzathoz az "Életbenlét" igazolásomért. Úgy látszik, használt a tegnapi kekeckedésem.  Az úton tudtam olvasni a Kurt Vonnegut:Timequake könyvet.

 Szerencsére vittem magammal az előre felbélyegzett és megcímzett borítékot és még ott (am Ort und Stelle) feladtam az igazolást.

Visszafele vettem három kis üveg Kozelt és azzal állítottam be.

Möci készített egy nagyon finom rakott cukkinit, amit, egy kicsit zsíros lévén, kenyérrel és kovászos uborkával be is lapátoltam.

Áront kihívtam egy sakkpartira, amiből a végén három lett és csak egy kis szerencsével nyertem 2:1-re.

Möci lejött és angoloztunk egy kicsit. Nem olyan intenzíven és annyit, amennyit én elegendőnek gondoltam volna, de legalább valamennyit.

Este elkezdődtek az egyeztetések a hét közepére tervezett programokról. Tamásék várnak csütörtökön. Sándorék vag velünk jönnek vagy külön.

Mi valószínűleg csütörtökön lemegyünk Dömsödre a huzikáért és onnan megyünk át Révfülöpre, Áront pedig hétfőn délelőtt visszük át Ábelékhez Csopakra.

Most csak ennyire látunk előre. Áront megkértem, hogy az időpontokat nagy vonalakban egyeztesse Ábelékkal és a Nóra nagyival is. Ezért azután este tízig ment a nagy Skype-olás.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése