2014. augusztus 16., szombat

Áront hozzák Gazdagrétre

Az utolsó lazulós nap, amikor még kettesben vagyunk. Holnaptól már itt a gyerek sereg.

Bár korán felkeltem, de csak a locsolás miatt és utána még egy kicsit vissza is bújtam az ágyba.  A komolynak mondható, igazi felkelés nyolc óra után történt.

10-re voltunk bejelentve e fodrászatra. Előtte kényelmesen megreggeliztünk és 3/4 10 előtt indultunk. Most fordult elő először, hogy nem voltunk megelégedve a a szolgáltatással. A nő lassan dolgozott, sokat beszélt (olyankor megállt a munkában) és sokat kért.

A piacra már dél fele értünk, amikor az árusok fele már bezárta a boltot. A piaci vegyes boltba bementünk, mert kíváncsi voltam, hogy milyen csavarosztályozó fali szekrényt sikerült beszereznie a tulajnak. Ez inkább olyan volt, mint egy sok rekeszes bőrönd, de azért megvettük. Vettünk még több apróságot, többek között 2 db. 2,4 W-os LED izzót. Ugyanott megvettük a kovászolni való uborkát, kaprot és egy doboz tojást.

A hentesnél vettünk egy kilónyi darált húst a töltött paprikához. Főleg pulykából daráltat, mert Emőke nem szereti s sertés húst. Ezen kívül vettünk még sütni való kolbászt, hogy én ne rinyáljak annyira a sült kolbászért.

Itthon próbáltam befejezni a bélyeg szortírozást, de a főnők szólított: EBÉD!

Möci elkészítette a tegnap leszedett sóskát a maradék grill csirkéhez. Igazi nyári kaja volt.

Próbáltuk a távolból szervezni Áron, Andris és Gergő lejövetelét, de még Ábelt sem lehetett igazán elérni, hogy megtudjuk, mikor indul el a csapat Csopakról. Végül sikerült megtudnunk, hogy Áron körülbelül hatra fog érkezni Gazdagrétre.

Én készítettem egy lámpatestet fából a két darab LED izzónak, hogy azzal is segítsem Laci bácsi és Mikus úr jövő heti munkáját az elektromos  és gázkazán összeszerelésénél.

Végre este  megérkezett a nagy csapat. Joci hozta le őket. Emőke, Andris és Gergő itt maradnak egészen hétfő estig. Bevallom, hogy nagyon megörültem Áronnak, mert már nagyon hiányzott.

Kész túrós palacsintával vártuk őket, amivel Jocit sikerült azonnal elüldözni, mert ő a túrósat nem eszi.

Pista bácsival sem jártam sokkal jobban, mert amikor neki visszavittem az étolajat, amivel tartoztunk, vittem hozzá négy palacsintát is. Két túróst és két baracklekvárost. A két túróst köszöni, de nem kérte, mert neki meg nem szabad.

A gyerekek megállapodtak az alvás-rendben. Emőke, Andris és Gergő a lakókocsit választották. Bevittünk néhány pót takarót, mert hideget jósoltak éjszakára.

.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése