2014. augusztus 19., kedd

Nóra nagyi és Áron indulnak Egerbe

Fél nyolc fele ébredtem. Áron, ahogyan tegnap ígérte, elkezdett pakolni. Nem ellenőriztem, hogy miket pakol és miket felejt el betenni a bőröndjébe. Nagy fiú és attól lesz még nagyobb fiú, ha nem ellenőrzöm folyton. Mindig is az volt a véleményem, hogy e gyereknek nem befűzni kell a cipőjét, hanem meg kell tanítani arra, hogyan kell egy cipőt befűzni. Ettől Áron már most nagyon önálló.

Készítettem neki reggelire két bundás kenyeret, magam pedig ittam egy tejeskávét. Egy darabig illegette magát az előszoba tükör előtt, majd megkérdezte: "Apa, mit gondolsz, a nagyinak fog tetszeni a sapkám, amit Velencében vettünk?" Szerintem nagyon, válaszoltam.

Megnéztük a Volánbusz menetrendet a neten. Akármikorra érünk oda nem kell sokat várakozniuk, mert fél óránként indulnak onnan az Egerbe menő buszok.

10 óra körül indultunk Nóra nagyihoz. Az indulás előtt nem mertem megnézni, hogy Áron milyen állapotban hagyta ott a szobáját, mert nem akartam elrontani a napom. Möcitől és Emőkétől is elbúcsúzott és ők is megjegyezték, hogy milyen csinos ebben a sapkában.

Útközben felhívtuk Nóra nagyit, hogy ha tud, akkor jöjjön le a kapuhoz, mert ott nagyon szigorúak a parkolós ellenőrök.

Amikor odaértünk Nagyi már lent várt. Áronnal nagyon megörültek egymásnak. Elvittem őket a Volánbusz Népstadion állomásához. Ott még elmondtam a már százszor is elmondott intelmeket: "Jó legyél és vigyázz a Nagyira!"

Hazajövet bekaptam egy vajas kenyeret tejeskávéval és elkezdtem szervezni az életet. Az asztali számítógépem az utolsókat rúgja, de most szűkében van a budget. Inkább próbálom biztonságba helyezni róla a fontos állományokat.

Felhívtam Ellit és megbeszéltük, hogy délután négy körül kimegyünk hozzájuk. Möcivel időben elindultunk. Elli teljesen fel volt dobódva az unokájuktól. Mi csak a fotóját láttuk, mert már hazautaztak Hollandiába, de a fiú, azon is gyönyörű volt. Eljövetel előtt Elli még megkínált egy saját készítésű süti tekerccsel.

Hazafele beugrottunk az Auchanba. Möci megvette az apukájának szánt szüli napi ajándékot.

Itthon megmelegítettük a pékné csülök maradékát vacsorára. Emőkével megbeszéltük a holnapi indulást Karácsondra. Üres a ház. Áron megint nincs itthon, de legalább Emőke a Mannát áthozta éjszakára.