2014. augusztus 26., kedd

Könyvtár

Nagyon korán ébredtem. Az idő még ősziesnek sem mondhatóan hideg.

Átnézem a leveleimet és miután semmi érdekes, leszaladok tejért. Vettem még hozzá egy szelet császárhúst és mire Möci lejön, elkészítettem a reggelit.

Nóra nagyit és Áront nem lehet elérni. A nagyi telefonja állandóan ki van kapcsolva.

Möcivel lesétáltunk a Nagyszeben téri könyvtárba, mivel holnap lejárnak a nálunk lévő könyvek kölcsönzési ideje. Kiválasztottunk újabb 4-4 könyvet. Többek között egy francia nyelvkönyvet, amihez még mp3-as CD hanganyag is tartozott. A CD-t a biztonság kedvéért azonnal lemásoltam.

Berendeztem a korábbi, csak vázlatosan megírt blogbejegyzéseket és a mait kivéve mindet közzétettem.

Csabi kettő körül megjött és hazahozta Mannát, meg a hűtőből a hat szelet karajt, amiből Möci olyan finom tepsis burgonyát készített, hogy a tíz ujjamat is megnyaltam utána.

Kinyomtattam az ELMŰ-nek írt levelet és a suliba menet magamhoz vettem, hogy majd feladom a postán.

Úgy mentem az Áron iskolájába a 8-as busszal és az 59-es villamossal, hogy magamhoz vettem a frissen kikölcsönzött Grecsó Krisztián könyvet és az úton olvasgattam. A Márton Áron téren örömömre megláttam, hogy installáltak egy új menetjegy automatát. Legközelebb csak néhány megállót kell buszoznunk és bármikor meg tudjuk venni Áron bérletei. A létesítmény annyira korszerű, hogy nem csak készpénzt, bankkártyát, de még PayPass-t is elfogad.

Befizettem Áron  szeptemberi étkezéseit. Nem én voltam ez egyetlen szülő, aki most intézte ezt.

Visszafele jövet feladtam az ELMŰ-nek az ajánlott levelet.

Ismét nekiestem az ASUS installálásának és ha nem is jutottam el a célig, sokat haladtam benne.

Pihenés gyanánt megnyertem 1-2 sakkpartit, de már majdnem éjfél lett, mire ágyba kerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése