2015. augusztus 13., csütörtök

Az alternatív energia terjesztése

Fülledt melegre ébredtünk. A fiúk még az igazak álmát aludták, amikor már hozzákezdtem az Áronnak ígért bundás kenyérhez. 

Amikor már ébredeztek, rendelkezhettem, hogy miket kérek.


A reggeli nagyon finom lett, de utána, bár külön-külön, de mindenki a tengerre ment.

Én a Marikéknál kötöttem ki. Ott azután volt minden: alternatív energia, körte pálinka, sör, stb. 

Végül egy flakon ketchup-pal  tértem haza, ami nagyon hiányzott a mára tervezett bolognai spagettihez.

Amíg távol voltunk el akarták lopni az autónkat. Bejutottak az utastérbe, ahol semmi ellopni valót nem találtak.

Áron és Levi sakkoztak és nekem az volt kitűzve jutalmul, hogy a nyertessel majd játszhatok.

Az ebédkészítés  szépséghibája az volt, hogy a darált húst tegnap elfelejtették kivenni az autóból. 
Ennek ellenére nagyon finom lett, de annyira, hogy a spagettiből kétszer is kellett főznöm.

Emőke írt, hogy sikeresen bejutottak a bázisra, sőt az istállóba is, de ott az egyik bringa kereke le van eresztve. 

Mindennel együtt remélem, hogy jól fogják magukat ott érezni a bázison.

A délutáni program a már szokásos: tenger, sakk, kerékpározás. 

A fiúk egyre jobban sakkoznak, egyre szellemesebbek a kombinációik, sokat hasznosítanak a megjegyzéseimből, de még egy tanácsomat nem sikerült magukévá tenniük: Amikor már eldöntötték, hogy mit fognak lépni, akkor ráülni a két kézre és mielőtt meglépik, végig kell gondolni, hogy arra vajon az ellenfél mit fog válaszolni.

Az esti program megint félre sikerült. Áron még nyolckor kibulizta, hogy elmennek a recepcióra és addig erőszakoskodott, hogy ők ¾ 9-ig hadd Internetezhessenek, amíg ott nem hagytam őket. Végül ¾ 12-kor jöttek haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése