2015. augusztus 7., péntek

Grillcsirke

A reggelit Áron készítette, én csak a hozzávaló paradicsomot, újhagymát, uborkát és a csípős paprikát tálaltam, de Áron valamiért begubózott és ő maga a kakaón kívül mást nem kért reggelire.

Azt a lehetőséget is felvetettem, ha nem érzi jól magát itt velünk Prelukban, feltehetjük a Budapesti vonatra.

Levi meg én ettük a ham and eggs-eket és a hozzá feltálalt zöldségeket.

A kakaó után elmentünk a tengerre. Én úsztam egyet, Áron és Levi meg búvárkodtak és szép kagylókat gyűjtöttek. A tenger fantasztikus és semmivel nem helyettesíthető.

Miután jól kiúszkáltuk magunkat, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a LIDL-be.

Eredetileg csak egy grillezni való csirkét akartunk venni, de azután a bevásárló kosarunk tele lett.

A U$D-re átállított hitelkártyámat nem akarták  elfogadni, de azután kimentem az autóhoz és behoztam a Kunánkat.

Itthon kipakoltunk. A csirkét jól befűszereztem, betettem a seggébe két fél körtét, majd beküldtem a grill sütőbe.

A főzőlapon odatettem néhány krumplit főni a csirkéhez.

Áron és Levi elmentek mosogatni.

Amikor már minden működött az éhenhalás ellen, csak akkor mentem el a recepcióra, intézni az adminisztrációs ügyeinket.

Áron és Levi is ott voltak, de ők Internetben utaztak.

Azután egyszer csak megszűnt az áramellátás. Először azt gondoltam, hogy a kemping nem szolgáltat, de azután kiderítettem, hogy nálunk van a hiba. A huzika főbiztosítéka nem bír el egy akkora terhelést, hogy egyidejűleg menjen a klíma. a hűtőszekrény, a grillsütő és a főzőplatni.

Most már lassan délután öt óra és az ebéd készen van, de a fiúkat még nem hozza haza a hasuk.
Amikor megjöttek (az már 1/2 6 volt) úgy tűnt, hogy a grill csirke a főtt, sült krumplival és a paradicsom, újhagyma körettel meghaladta gyomrunk kapacitását.

Levivel azért nagyon jó grill csirkét enni, mert ő csak a csirke mellét szereti


Amikor már degeszre ettük, ittuk magunkat, még egyszer meglátogattuk a tengert.
Kis pihenő és olvasás egy dobozos sörrel, majd ismét a tenger. Nem lehet vele betelni.

Áron és Levi a recepciónál Interneten lógnak, pedig már 1/2 9  van.

Felhívtam Viberen Emőke lányom és azt beszéltük meg vele, hogy augusztus utolsó hétvégéjén (28,29,30. lejönnek Dömsödre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése