2015. augusztus 10., hétfő

Paradicsom, paprika, retek, újhagyma, uborka fogyasztás kilőve

A nyaralás közben nincs olyan nagy jelentősége annak, hogy egy új hét kezdődik. Minden nap ünnepnap és mind nagyon jó.

Reggel (mi az, hogy reggel, már ½ 10 van) elsőnek kelek fel és a vizesblokk után kezdeném elkészíteni a reggelit. 

A fiúkat megkérem, hogy takarítsák el a tegnap esti ebéd romjait. Úgy látszik, hogy már nagyon éhesek lehettek, mert percek alatt minden edény tiszta lett és a reggeliző asztalon is csodásan meg volt terítve.

A változtatás annyi, hogy a sült szalonnák között hagymakarikák is húzódtak meg. Rajta három tükörtojás sült és hozzá egy liter kakaó. 

Áron javasolt egy újítást: Ne nekem kelljen mindenkit arra ösztökélni, hogy legyen szíves vegyen még egy retket, még egy újhagymát vagy paradicsomot, uborkát, hanem már rögtön az elején harmadoljuk el a felhozatalt, mindenkinek a saját tányérjába. A Házi Rend 72-es paragrafusának 21-es b. pontja mától ezzel egészült ki.

A reggeli nagyon finom lett és a fiúk nagy örömére, ma én mentem el az összes edényt elmosogatni.

A fiúk egymással sakkoztak a huzika előtti kemping asztalnál és Áron még akkor sem tűrte, hogy egy lépésről elmondjam a véleményem, amikor már túl voltak rajta.

Közben hagytam őket zavartalanul játszani és lementem úszni a tengerre.

Végre velem is játszottak néhány partit, amiben kiélhettem magam. Levente egy alkalommal (igaz, hogy huszár előnnyel), de szarrá vert. Rögtön be is ment Áronnak elújságolni, hogy „apukád feladta”.

Sok parti után elkezdtem írni  a mai blog bejegyzést.

Ebédre újra elővettem a régi bevált fegyvert és megsütöttem egy adagot a mélyhűtött panírozott cukkinikből. Éppen elkészültek, amikor a fiúk megjöttek a tengerről. Főleg ketchup-pal ették és mindenkinek nagyon ízlett.

Elmentem a Wifi Hot spot helyre. Rendeztem a blogokat és megírtam a második Grecsó levelet.

Levivel bekötöttük az otthon előre elkészített kb. 20 méter hosszú locsoló tömlőt. Jó irányba vezetve pont elég hosszú volt a huzika feltöltésére. Kitűnően szuperált, hamar feltöltötte az 50 literes tartályt. Nem kell többé kannában hordani a vizet.

Áronnal megállapítottuk, hogy ez a huzika pont három személyre van kitalálva, ezért az egyik nyáron elhozhatnánk a Nóra nagyit is egy kicsit tengerezni. Biztosan élvezné.

Este nyolckor Áron kérte, hogy a kétnapos Internet remete élet után hadd mehessenek el egy órát Internetezni. Megállapodtunk, hogy mehetnek, de 9:00-kor már újra itt lesznek.

Felpattantak a biciklikre, notebook táska, bukósisak és el.

Pontban kilenc órakor megjelentek és a pontosságukra – joggal – büszkék is voltak.

Zuhanyozás, lefekvés. Áron azt kérte, hogy holnap reggel bundás kenyér legyen a fő attrakció.

Az ágyban még egy órát olvastunk, de mire odakint feltámadt a szélvihar, már villanyoltás és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése