2015. december 22., kedd

A dömsödi pihenésnek vége.

Megint sokáig lustálkodtunk és csak utána jött a reggeli. Áron megint dicsérte a bundás kenyeret.

Az okos telefonom szőrén-szálán eltűnt. Olyan mértékű a feledékenységem, hogy az már elviselhetetlen.  Végül Áron segített előkeríteni, úgy hogy felhívott a mobiljával és ebből rájött, hogy a kütyüm a könyvespolcon, de a könyvek mögé beesve bújt el. Fő az, hogy meglett.

A feladatsor készítése csak nagyon nehezen indult be. Amikor Áron elkészült vele, rögtön nekiálltam a javításnak. Az eredmények láttán némi vita alakult ki, de az Internetről letölthető javítókulcs mindent eldöntött.

Minden pihenésnek egyszer eljön a vége. Úgy kell készülődnünk, hogy holnap reggel indulunk vissza Budapestre. 

Szerencsére Emőke lerendezte a hátteret. Megszervezte, hogy Katika kitakarítson és a hűtőből minden fölöslegeset kidobált. Mindezért nagyon hálás vagyok neki.

Délben nekiálltam újabb feladatsort kinyomtatni, azután szigorúbbra vettem a figurát és letiltottam Áront a számítógépről, de annyira, hogy Norcit is megkértem, legyen ebben a segítségemre.

Megegyeztünk abban, hogy január 16-ig csak este és maximum fél óra az, amit Áron és Leó egymással skype-olhatnak.

Kora délután átjött Levente. Interneteztek, sakkoztak, sőt nekem is felkínáltak egy-egy partit.
Levente kikapott ellenem, de Áron - igaz, hogy huszár előnnyel -, de alaposan elvert.


Estefelé megettünk két tányér csirkeaprólék levest, a maradékot pedig a hűtőből holnap hazavisszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése