2015. december 16., szerda

A lukas fog

A reggeli után elindultam a HVG Press-be, hogy átvegyem a Norci által megrendelt családi naptár nyomtatványokat. 

Erre a célra vettem fel készpénzt. 

Megnéztem az utvonalterv.hu oldalon, miként tudok oda eljutni tömegközlekedéssel. Miután tudtam, hogy 11:30-ra Adrinál kell lennem, Kicsit sokalltam az 1 óra 5 perces menet időt és ezért (vesztemre) úgy döntöttem, hogy mégis autóval megyek. Na ez betette az ajtót. A Sasadi úti csomópont és a Moszkva tér átépítése, amihez még hozzájárult, hogy egy hét múlva karácsony, akkora dugót okozott, hogy végül 1 ½ óra alatt értem a III. Montevideo utcába. 

A problémát csak fokozta, hogy üres parkolóhely egy se. Kínomban a HVG Press előtt felálltam a járdára. A hölgy, aki kiszolgált, miután kérdezte, hogy hol tudtam megállni, siettetett, hogy menjek és vigyem a cuccot, mert itt a parkoló őrök, a Közterület felügyelők és a rendőrök, kihasználva, hogy nincs elegendő parkolási lehetőség, mint a hiénák gyűjtik az áldozataikat. 

Mire kiértem, csak éppen, hogy megúsztam a büntetést, mert egy rossz helyen álló autót már raktak fel egy trailer-re.

Hazajövet után nem sokkal, már indulhattam is Adrihoz. Még mindig autóval, de abban az irányban hál’Istennek nem voltak dugók.

Ettől kezdve, százszor akkora problémák foglalkoztattak, mint a parkolási büntetés, kerékbilincs, vagy a trailer. Be voltam ugyanis szarva, hogyan lesz megoldva ez a korábban felfedezett lukas fog.

Megpróbáltam a férfias bátorság 100 %-ának látszatát mutatni, de nem sok sikerrel, mert Magdi asszisztens rögtön azzal kezdte, hogy nyugtatgatott.

A békeidő csak addig tartott, amíg az előző páciens foglalta le Adri idejét. Onnan kezdve vége a földi életnek. Beültem a fogorvosi székbe és csak tűrtem és tűrtem, amíg rajtam szadiztak.

Közel másfél óra után szabadlábra kerültem és menekültem, ahogyan csak tudtam. Ebből azután az következett, hogy a gyors menekülés miatt a töltésre feltett mobil telefonomat ott felejtettem.

Mire hazaértem, Áron is megérkezett. A tanulás imitálása egy teljesen sötét szobában történt. A fő problémája az volt, hogy én időben odaérek-e majd a brushup karácsonyi ünnepségére. Szerintem mindez csak azért történt, hogy tisztán lássa, mikortól szabad a pálya.

Áron a segítségemre volt abban is, hogy a telefonján megbeszélje Adrival az én telefonom sorsát. Adri becsomagolva leadja a rendelő portájára és akkor mehetek érte.

Kicsit nehezteltem magamra, hogy már megint ilyen lökött vagyok. Elindultam (8-as busz, M4, és 47-es villamos). A kütyü szépen becsomagolva ott volt a portán.

Onnan már egyenesen mentem a KÖZHELY karácsonyi ünnepségére. Egy kicsit késve érkeztem, de a nagy dolgokról nem maradtam le. Ott volt Zita Ákossal és nagyon köszönték, hogy a Dalma jótékonysági koncertjén ott voltunk.

Zitával átadtuk Borinak a karácsonyi ajándékát.


Mire hazaértem Áron és Emőke már megvacsoráztak, de Emőke panaszkodott, hogy Árontól hiába kérte, hogy Dulolingózzon, gyakoroljon a zongorán vagy írjon meg egy feladatsort, Áron erre nem volt hajlandó, mert el volt foglalva az Internettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése