2015. december 20., vasárnap

HP OfficeJet beüzemelése

Áron reggel odabújt mellém és majdnem 10-ig aludtunk, lustálkodtunk. Azután csöndben leosontam és a maradék tatár beafsteak-be tettem tejbe áztatott kenyérbelet és sok prézlit, amiből négy lapos pogácsát formálva kisütöttem fasírtnak. Tálaltam hozzá lágy tojást, hónapos retket, hordós káposztát, sajtokat és kenyeret. Elfelejtve a tegnap esti konfliktust, jót reggeliztünk belőle.

Átjött Feri bácsi, hogy a tegnap elmesélt mérgelődésemre segítsen kicserélni a fényszóró izzót, de hamar belátta, hogy ez reménytelen.

Áron fent Skype-ol a Leóval, amíg én lent írom az utóbbi néhány nap blogját.

Ebédre a csirkelevesből szemezgettünk, de megint úgy, hogy nem csupán csonttányér volt kitéve, hanem adomány tányér is, amibe Mannának gyűjtögettük a finomságokat.

Késő délután sikerült a nyomtatót beidegesítenem, igaz, hogy még nem wifivel, amit tudnia kellene csak Ethernet kábellel, de majd azt is meg fogom próbálni.

Annyit sikerült elérnem, hogy Áronnak tudtam a netről újabb feladatsorokat nyomtatni, hogy ne csak a Leóval való Internet kapcsolat foglalja le.

Ha már nyomtattam, akkor megpróbáltam kinyomtatni a HP OfficeJet használati utasítását is. Simán ment kétoldalasra.

Amíg a nyomtatás ment, addig két sakkpartit sikerült megnyernem.

A 250 oldalas Használati utasítást, a már korábban kipróbált könyvkötészeti ragasztóval egy igazi könyvvé varázsoltam, azt remélve, hogy ez holnap reggelre megköt.


Utána begyújtottam az emeleti Jancsi kályhába. Tíz perc alatt két darab fával bemelegítette az egész felső szintet. 

Úgy látszik, hogy ma siker, siker hátán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése