2015. december 4., péntek

Készülődés a hétvégére

Megettem az utolsó tál kocsonyát. Ilinek pedig vittem fel egy adag párolt lila káposztát. Kíváncsi leszek a véleményére. Ideadta azt a hat képeslapot, amit majd frankíróznom és feladnom kell. Hogy el ne felejtsem, nem halogattam, azonnal felragasztottam rá a szükséges bélyegeket.
,
Reggeli után felhívtam Nóra nagyit, hogy most nem tudok elmenni a középiskolai felvételi brosúráért, de ha nem esik nehezére, akkor hozza el.

Lementem a háziorvosi rendelőbe és irtattam fel Lescol-t, mert éppen elfogyott. Utána ki is váltottam.

Emőke hívott, hogy reggel, amikor ment dolgozni, levitte Mannát, majd legyen rá gondom. A Gyógyszertárból eljöve találkoztam Mannával és rögtön fel is vittem.

Igyekeztem Áronnak új Matek és M agyar felvételi feladatlapokat kinyomtatni, hogy a hétvégére el legyen látva tanulni valóval.

Megjött Nóra nagyi. Visszahozta a kocsonyás tányérokat, azzal a kommenttel, hogy neki nagyon ízlett.
Ígértem, hogy ezen a hétvégén megint fogok főzni és abból megint juttatunk neki. Elmondta a brosúrával kapcsolatos véleményét. 

Elkértem a TAJ kártyáját és telefonon kértem neki egy időpontot a Fehérvári úti SZTK Urológiájára.  Meg is kaptam (január 7. 10:20) és fel is írtam neki.

Igyekeztem mindent összecsomagolni, hogy mire Áron megjön a suliból, mihamarabb indulhassunk.
Amikor megjött, semmi perc alatt levittünk mindent az autóba és háromkor már indulhattunk is.
A TESCO-ban sem sokat időztünk és így, annak ellenére, hogy már december van, még világosban vezettem szinte végig az utat.

A Szigethalmi hentesnél még megálltunk kocsonyának valóért. A kiszolgáló úgy megpakolta a mérleget, hogy ebből szerintem két főzet is kitelik majd.

A Zöldség halomnál már csak fokhagymát kellett vennem.

Ahogy megérkeztünk a bázisra, Mannát szabadlábra engedtük, konstatáltuk, hogy a házban milyen jó meleg van és hozzákezdtem a kocsonyafőzésnek.

 Tovább javítandó a végeredmény minőségét, engedve a kritikának, kevesebb sárgarépa és több fokhagyma került a fazékba és főleg még tovább főztem. Csak a mélytányérban szűkölködtünk.

A lámpatest felszerelését sem halogattam és még lefekvés előtt gyönyörködhettem a végeredményben.

Áron is kifejtette a véleményét, hogy én milyen ügyes vagyok. Már ez megérte, hogy felszereltem.

Áron úgy döntött, hogy ma még nem foglalkozik az iskolai dolgokkal és pihenés gyanánt csak az új notebookkal foglalkozik.

Nem mondhatom, hogy túl korán, de végül ágyba kerültünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése