2015. december 15., kedd

Nagyit viszem Urológiára

Áron nagyon rendesen, egészen közel, az általam vágyott 7:12-höz indult el a suliba.

Hamarosan én is összekaptam magam. Fürdőszoba hosszasan, mert borotválkozni is kellett, majd kocsonya reggeli. 

Két tányérral be is pakoltam Nóra nagyinak egy nylonzacskóba.

Első utam az Érsebészeti Klinika, Berencsi doktornő. Gyorsan végzett velem és azt kérte, hogy délután 2 és 3 között hívjam telefonon, hogy a dózis korrekcióját megbeszéljük.

Felhívtam Nóra nagyit. Még mindig nem épült fel a megfázásából és még egy rossz hírt is közölt: Megint véres volt a vizelete. Mondtam, hogy most azonnal odamegyek, kezdjen el felöltözni, mert elindulunk a Somlai doktor úrhoz.

Odaérve átadtam a kocsonyát és onnan felhívtam Somlai doktor urat. Elmondtam neki, hogy mi a probléma, amire azt mondta, hogy akkor most menjünk be hozzá és lent a betegirányításnál (a véres vizeletre hivatkozva) kérjünk egy sürgősségi sorszámot.

Megérkezve a sorszámmal felmentünk Somlai doktor úrhoz, aki adott a nagyinak egy beutalót az Urológiai Klinikára.

Hívtam a nagyit, hogy az SzTK melletti piacon együnk valamit (mondjuk sült hekket majonézes burgonyával) ebédre, de neki jobb ötlete támadt: inkább menjünk a Fény utcai piacra és ott a Töröknél ebédeljünk, rántott harcsát zöld salátával.

Végül így is lett, átgurultunk Budán és a Mamut mögötti nagy parkolóban éppen csak hogy találtunk egy parkoló helyet.

A rántott harcsa kifogástalan volt, még egy teát is ittunk utána.

Miután a Nóra nagyit hazavittem, magam is hazagurultam. 

Nem sokkal utánam Áron is megérkezett, de azonnal leült a számítógép elé és ¾ 5-i fel sem állt mellőle.

Miután Olivér és Bálint rosszul létre hivatkozva nem jöttek 4-re a gyerek-németre, ezért Áron azt gondolta, hogy most ő is ellóghatja a külön németet.

A németet megtartottam. 

A sok rossz mellett, azért egy jó pontot is szerzett Áron. Azt mondta, hogy ő nem tud eljönni a Dalma jótékonysági koncertjére, de szeretné, ha az ő nevében is vennék egy belépőt, mert azzal is nő a Dalmának szerzett támogatási összeg.

Este hétre mentem a koncertre. A Budapest Voices Orchestra nagyon jó másfél órás műsort adott, telt házzal. 

A műsoron kívül megkérték a publikumot, hogy akinek van a tarsolyában egy szép mondat, ami valamikor megérintette, akkor azt írja fel az előtérben erre a célra kifüggesztett több nagyméretű papír valamelyikére.

En ezt írtam: 

„Addig-addig siránkoztam, hogy nincs egy pár szép cipőm, amíg egyszer láttam egy embert, akinek nem volt meg a két lába.”

Amíg én a koncerten voltam, Áron Emőkével megvacsoráztak, így azután én már csak egyedül tudtam enni.

Megint volt egy kis vita Áronnal azon, hogy mennyi legyen a tanulás és a számítógép előtt töltött idő aránya.


Később Áron és Emőke lementek sétálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése