2015. december 17., csütörtök

Ádám Budapesten

Elég későn kezdtem a reggelt. 

Úgy láttam, hogy Áron indulásakor levitte Mannát is.

Reggeli után már készülődtem, mert Deák Péternek ma volt a búcsúztatása a Farkasréti temetőben. Úgy látszik, hogy ez lett az idén elmaradt családi találkozóból.
Deák Péter fantasztikus ember volt, mi mindannyian büszkén emlékeztünk rá.

A megemlékezésen találkoztam Deák Évával, aki nálam sokkal tapasztaltabb a középiskolai felvételi ügyében. Lóci és Menyus Áronnál egy évvel idősebb, illetve fiatalabb. Be fogok iratkozni hozzá felvételi továbbképzésre.

Délben elővettem a velős csont maradékát és fokhagymás pirítósra kenve ebédeltem belőle.

Áronnal megbeszéltem, hogy abból a May Károly könyvből, amelyik duplikáltban van meg, az egyik példányt küldje el Artinak karácsonyra.

¾ 4-kor elindultam Ádámért a Ferihegy 2 (bocs. újabban „Liszt Ferenc” 2-re. Nekem nagyon tetszik, hogy a köznép úgy döntött, hogy  „Liszt Feri 2”-nek nevezi a repteret.  Végig araszolva a karácsony előtti városon ez nem volt egyszerű. A végén sikerült Ádámot megtalálnom a 2B érkezési oldalán megtalálnom.

Ádám elmagyarázta, hogy legközelebb hogyan kerülhetem el a hat perces parkolásért fizetendő 2000.- forintot.
Ádámot elvittem a Kolozsi térre és felajánlottam az autót, ma délutántól holnap délutánig, de azt mondta, hogy szerinte a sárga Suzuki neki elég lesz. Odaadtam a HVG Press-ből átvett fotós naptár nyomtatványokat és Áron karácsonyi ajándékát Artinak.

Keveselltem az Ádámmal töltött időt.


½ 8-ra már otthon voltam. Megbeszéltem Áronnal, a holnapi programot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése