2015. december 14., hétfő

Kezdődik a hét

Mind a ketten időben ébredtünk, de Áron elég lassan készülődött. Végül Emőke beszólt, hogy ’Áron induljunk, mert már 7:14 van.” Ez adott ugyan egy lökést, de ennek ellenére csak 7:20-kor indultak. Remélem, hogy Áron a két szem almán kívül semmi más, fontosat nem hagyott itthon.

Utána én is felkeltem és megreggeliztem. Úgy láttam, hogy Emőke és Áron kiengedték a Mannát.

A notebookot bekapcsolva szomorúan tapasztaltam, hogy ez még annak ellenére tetű lassú, hogy Áront már kilakoltattam a gépről (megszüntettem a felhasználói fiókját). Most már van elegendő tárterület is (összes: 465 GB, szabad: 243 GB) és mivel Imre korábban a RAM-ot is bővítette 4 GB-ről 8 GB-re, most már semmi más betegsége nem maradt, mint a Windows 10. 

Az mégiscsak tarthatatlan, hogy az első bekapcsoláskor az oprendszer felállása 3-5 perc, és ha ehhez még szeretnék megnyitni egy üres Word dokumentumot, az még egyszer ugyanennyi.

Egy-két Duolingo azért még délelőtt belefért.

Összeszedtem minden bátorságomat és bejelentkeztem Adrihoz az időnként fájós fogammal. Éppen jókor hívtam fel, mert valaki lemondott egy szerdai időpontot és még karácsony előtt oda befértem.

Ebédre megettem az egyik üvegben Dömsödről hozott tarkabablevest, de úgy, hogy abból a Mannának is juttattam némi csirkeaprólékot. Amikor megjön a csavargásból, biztosan örülni fog neki.

½ 3-ra volt egy időpontom H. Balázs AEGON Prémium üzletágában (pontosabban a Lurdy házban). A téma a szokásos: befektetés. Nem valószínű, hogy mostanában ilyenbe kezdenék, mert ha valamire áldoznék, akkor az a Postrade nevű startup cég Slovéniai üzemének 1 %-os tulajdonlása. 
A programot elég alaposan körbeszaglásztam és úgy állapítottam meg, hogy annak van jövője. Az én orrom, az olyan nagy, hogy az eddig még sosem hagyott cserben.

A CBA-ban vettem főtt, füstölt tarját, debrecenit, sajtot és sört.

Mire onnan hazaértem, Áron már itthon volt és nagy bánatomra lógott a számítógépén. Mint kiderült a leckéje még nincsen kész. Ebből megint külön balhé lett, hogy mielőtt kész lenne a lecke, ő leül chat-elni és játszani a számítógépen.

Később átjött Emőke és mondta, ha Áron már megvacsorázott és mindent megtanult, akkor menjen át hozzá és Ő ott folytatja a nevelést, ahol én abbahagytam.

Áron megmelegítette magának a fél üveg bablevest és utána készített tarjás sajtos meleg szendvicset.


Emőkére is sikerült rátukmálnom egy fél üveggel, amit nagyon jóízűen megvacsorázott. Külön megkértem, hogy ha a levesben talál csirkeaprólékot (zúza, máj, szív), azt tegye félre Mannának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése