2016. augusztus 19., péntek

Ági új otthona


Reggel a Norcival azt beszéltük meg, hogy vasárnap délután megyek a fiúkért (Áron, Leó és Arti) és viszem őket Gazdagrétre, ahonnan majd ő veszi fel kedden délelőtt Leót és Artit, mert indulnak haza Bristolba. Így könnyebb nekik Horányban összepakolni mindent.

Elvégeztem a mai napra rendelt Duolingót. Megmustráltam a kertünk növényzetét. A csemete smaragdfa a homlokomig ér, a paradicsomok pedig elkezdtek pirosodni.

Délben megettem egy tányér csirkelevest, majd nekikezdtem az ígért munkáknak. A Jancsi kályhának vágtam fel fát a rövidebbekből és azokat felhordtam, hogy majd ne a téli hidegben kelljen ki-be járva felvinni.

Régóta ígérgetem magamnak, hogy az éléskamrában a két polc közötti, csak ferdén odarakott polcot véglegesre rögzítem. Na, ma erre is sor került. Egy párnafát szabtam le és megcsiszolva, kifúrva felerősítettem a polc állvány oldalára, a ferdén odatett polcot pedig ráragasztottam.

Délután átmentem megnézni Ági új otthonát (albérletét), ahol a ház körüli munkákért lakik. A ház és a kert olyan nagy, hogy abban kora reggeltől késő estig sem tud unatkozni. Kaptam tőle egy nagy cukkinit és szedtem magunknak sok zöldbabot. Itthon elkezdtem a zöldbab pucolását, mosását, porciózását és utána kerestem neki helyet a mélyhűtőben.

Vacsorára megpucoltam egy cukkinit. Felszeletelve besóztam és egy óra múlva kisütöttem. Eredetileg rántva szerettem volna, de nem találtam zsemlemorzsát, így azután párizsiasra sikerült. Majonézzel tálaltam, de a felét sem tudtam megenni olyan laktató volt. Unikum és sör segítette a „nehéz” vacsora emésztését. Utána nagy egyórás locsolást rendeztem.

Pihenés címén megírtam a mai nap történését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése