2016. augusztus 9., kedd

Megúsztam a tükrözést


Eljött a nap, amitől már két hete szorongtam. Mennem kell a tükrözésre.

Manna ½ 5-kor közölte, hogy le szeretne menni. Áront kértem meg, hogy engedje ki, de utána már én is nehezen tudtam visszaaludni. Már korán reggel felkeltem és annak rendje-módja szerint készülődtem, hogy nem sokkal nyolc óra után be tudjak jelentkezni a tükrözéses kontrollra.

Még egy gyors reggeli is belefért. Megmelegítettem egy szelet tegnapról maradt lapcsánkát és egy nagy bögre kávét.

Odaérve, már a betegfelvételin közölték, hogy azt nem valószínű, hogy ma megejtik a vizsgálatot, mert az épület felújítása egy hónapot csúszik.

Vártam a soromra, majd amikor behívott az adjunktus úr közölte, hogy a kivitelező nem végzett az épület rekonstrukciójával, ezért augusztus 23-ára áttette a vizsgálatot. Ez volt az első alkalom, amikor nem haragudtam az ásóra támaszkodó, cigarettázó és beszélgető munkásokra. :-)

Az oda-vissza utat nem sajnáltam, mert közben tudtam olvasni.

Még délelőtt hazaértem, elvégeztem a még hátra maradt átutalni valókat és a napi Duolingót.

Késő délután lementem a CBA-ba megvenni az alapanyagokat (köröm, krumpli, csemege uborka, cékla stb.) a vacsorára tervezett köröm pörkölthöz. A köröm felét betettem a mélyhűtőbe, hogy legközelebbre legyen és ne kelljen érte újra a CBA-ba menni.

A köröm pörkölt nyolcra el is készült és finomra sikerült.

Manna este kérte, hogy engedjem ki. Mondtam neki, hogy rendben van, de akkor reggelig nincs hazajövetel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése