2016. augusztus 24., szerda

Tök


Szokás szerint későn keltünk és még későbben reggeliztünk.
Kimentem a kertbe gazolni, de Áront nem tudtam rábeszélni, hogy segítsen, mert őt csak az Internet érdekli.

Ebédre azt terveztem, hogy készítek egy tejfölös, kapros tökfőzeléket és arra is rádobok egy kis sültkolbászt.
Elvégeztem a Duolingó napi 60 pontját, Áron pedig végzett néhány felhúzódzkodást a gyűrűn.

Egy kicsit keveselltem, kicsinek tartottam azt a tököt, ami itthon volt, de azért átküldtem Áront Bénihez, hogy kérjen tőle egy kis kaprot. Áron kapott is, majd egy pár perc múlva megjelent Béni is és hozott egy nagyobb tököt, amit rögtön rágyalultam a tálban az előző adagra. Nem tudni, hogy Béni honnan találta ki a problémát, de jól esett.
A tejfölös kapros tökfőzelék, rajta a sült kolbásszal nagyon jóra sikerült és még annyi maradt, hogy egy-egy nagyobb adagot el tudtam tenni a mélyhűtőbe Emőkének és a Nóra nagyinak.

Nem is értem, hogyan történhetett, de már besötétedéskor jöttem rá, hogy elfelejtettem locsolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése