2016. augusztus 17., szerda

Áron nélkül kihalt és üres a ház.


Éjszaka nagyon esett az eső. Ha azt előre tudom, talán nem is locsoltam volna. Reggel az első dolgom az volt, hogy beengedtem Mannát. Rögtön odament a kajájához, majd feljött és nyugtázta, hogy most lustálkodás következik. Én csak egy szelet kenyeret és egy bögre tejet kívántam. Áron nélkül kihalt és üres a ház.

Aztán az eső megint rázendített, amit nagy dörgés, villámlás kísért. Égszakadás, földindulás. Vajon a gyerekek mit tudnak ma kezdeni Horányban ezzel a rossz idővel.

Elkezdtem a napi Duolingót, miközben láttam, hogy a Berni engem mindig leelőz.

Felhívtam Nóra nagyit. Jól van csak a jobb szemét nagyon fájlalja. Megígértettem vele, hogy ma felhívja a Csák doktornőt.

A lustálkodás mellett még délelőtt odatettem a zöldséges csirkelevest főni.

Közben Anika csöngetett és megkért, hogy fordítsam le és küldjem ki a munkáltatójának Ausztriába az oklevelét. Át is mentem az oklevélért és közben egy jót dumcsiztunk Bénivel és vele is.

Ebédre megettem egy nagy tányér csirkeaprólék levest és Mannának is juttattam rendesen az aprólékból. Nagyon finom lett. Nem is tudom, hogy Áron mit tud ezen nem szeretni.

Délután befejeztem a napi Duolingót, egy kicsit pihentem, majd elvégeztem az Oklevél fordítását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése