2016. augusztus 2., kedd

Judit és Levi kerékpárral elmentek Voloskóba


 
Az időjárás nagyon kegyes. Gyönyörű napsütéses napra ébredtem.

Judit már korán kiment a kis üzletbe és hozott friss kenyeret is. Mire én felébredtem már a sajtos meleg szendvicsek is készen voltak.

A fiúk még lustálkodtak, de mi lementünk a tengerre napozni és úszni.

12-kor visszamentem a lakókocsihoz és Áront és Levit is elzavartam a tengerre.

A kései ebédre mindenki a maradékot ette. Áron és Levi a paprikás krumplit, de feljavítva, mert Judit és Levi kerékpárral elmentek Voloskóba és vettek egy nagy csomag virslit. Én meg a sült csirkepörköltöt kanalaztam. Kicsit már sós volt, de nagyon finom.

Áron és Levi új barátokra tettek szert. Patrik és Beni magyarok és Kaposvár környékén laknak. Nagyon izgalmas focimeccset rögtönöztek.

Ebéd után még egyszer lementünk a szardíniásba. Utána zuhanyozás, hajmosás, de már csak hideg vízben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése