2016. augusztus 3., szerda

Áron és Levente saját program szerint működnek.


Judit készítette a hideg reggelit. Egy vekni friss kenyér, szalámi, sonka, sajt, újhagyma, paradicsom, paprika. Én készítettem hozzá a kakaókat és a tejeskávét. A fiúk már csak a megterített asztalhoz jöttek egyenesen az ágyukból.

Utána menekülés a tengerpartra. Sok napozás és úszás.

Áron és Levente saját program szerint működnek újdonsült barátaikkal.

Délben felmentünk egy kávéra és utána próbáltam behozni a Duolingó lemaradásomat és megírni a történéseket.

Egyre erősebben tör előre a visszaszámlálás. A main kívül még két teljes nap és utána indulás haza.

A free Wifi-nél felhívtam a lányt és bepótoltam a Duolingó elmaradást és megírtam a mai napot.

A fiúk már követhetetlenek, hogy hol és kivel vannak. Áron ugyan egyszer odaszólt, hogy elmegy egy kicsit biciklizni, de a Leviről fogalmam sem volt, hogy hol van.

Este hétkor már éreztem, hogy túlzásba vittem a napozást.

Judit egyedül készítette a vacsorát. Finom csirkesült volt rizzsel és kovászos uborkával.

Áron, Levi és Patrik vacsora után labdáztak, majd Áron felhívta a nagyit és elkérte notebookot, mondván neki dolga van az Interneten.

Este még megmutattam Levinek, hogyan kell biztonsági mentést csinálni a telefonján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése