2016. augusztus 14., vasárnap

Vasárnap vissza Gazdagrétre


Hajnali ½ 5-kor szólalt meg Áron kütyüjének az ébresztője, de hogy minek, arról fogalmam sincs. Mérgesen felébredtem, de nem volt kedvem átmenni, hogy elzárjam. Abban bíztam, hogy majd Áron felébred és elzárja, de ez nem történt meg és így 5-ig egyfolytában ébresztett.

Kialvatlanul és mégis későn ébredtem. Megkérdeztem Áront, hogy mit szeretne reggelizni. Én mondtam neki, hogy én ma egy egyszerű vajas-lekváros kenyérre vágyom tejeskávéval, de ő inkább egy hagymás szalonnás rántottát kért három tojásból.

Reggeli után mind a ketten leültünk a számítógép elé, persze, gondolom más-más célzattal.

Amikor befejeztem a mai adag Duolingót, akkor kimentem, hogy a gyomlálást is befejezzem.

A tojáshéjba ültetett smaragdfa magok csak nem akarnak kikelni. Ez idáig csak a Judit módszere működött.

A gyomlálás után elkerülendő a fenyegetett büntetést, nekilódultam, hogy a parlagfűvel borított részen is végig menjek a fűnyíróval.

Áronnak azt a feladatot adtam, hogy a mosógépből kirakott ruhákat értelemszerűen tegye el mind a kettőnk szekrényébe.

Áron többszöri kérésemre segített a huzikába a klíma levegő kiömlő nyílás karimájának a beragasztásában, mert ahhoz elengedhetetlenül két ember volt szükséges.

Időben elindultunk és az ígért 8 óra előtt meg is érkeztünk Gazdagrétre.

Útközben felhívtuk Nóra nagyit és megbeszéltük vele, hogy holnap 12 óra környékén megjelenünk nála.

Emőke örömmel várt minket. Gyorsan odaadtam a neki hozott almát, körtét, de mire lementünk volna a kis kínaiba az már zárva volt. Emőke hozott valami műkaját zöldborsó kolbásszal, amiben nem volt kolbász, de finom volt.

Gyorsan átutaltam a postaládában talált fizetési felszólításokat, hogy ebből se legyen probléma.

Áron átment Emőkéhez és vitte a neki szánt almát, körtét.

Én lefürödtem és eltettem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése