2016. augusztus 1., hétfő

Zuhog, esik, szemerkél


Nagyon szar idővel kezdődik a hét és a hónap. Zuhog, esik, szemerkél.

Judit reggel hozott friss kenyeret és nekilátunk a nagy adag rántotta készítéséhez. A huzikában nincs áram. Megnézem az elosztó dobozt, a főbiztosíték le van verve. Próbálom egyenként kihúzgálni az elvételi kábeleket és mindegyik után visszakapcsolni a kismegszakítót. Az egyiknél sikerül megállapítani, hogy ő a bűnös. Majd jelentkezik a gazdája és akkor ő is meg fogja tapasztalni, hogy, amikor a kábelét visszadugja, akkor az leveri a főbiztosítékot.

Reggeli után elmentem a free Wifi helyre, hogy megtudjak valamit a várható időjárásról. Azt mondja, hogy ma még esni fog, de holnap, holnapután már jobb idő lesz és csütörtök-péntek pedig kiváló.

Csináltam egy olasz Duolingót és megnéztem a leveleimet.

Már ½ 12 van és az eső még mindig csepereg és hűvös is van. Azután az idő lassan-lassan kegyeskedett felmelegedni. Délutánra már napozni és úszni is lehetett.

Hárman ültünk le CAPITALY-zni, de ahogy az lenni szokott, mindig Áron nyert. Levente és Áron már csak azon vitatkoztak, hogy ebben a játékban mekkora szerepe van a szerencsének és mekkora a befektetési érzéknek. Levi szerint ez 80/20, míg Áron szerint csak 60/40. Egy tény, akárhányszor játszottam ezt Áronnal, mindig Ő nyert.

Vacsorakészítés előtt még lementem egyet úszni és napozni. Judittal megbeszéltem, hogy mi legyen a vacsora. Magamnak megmelegítettem a töltött káposztát, a fiúknak pedig készítettem egy kolbászos paprikás krumplit. A fiúk egy kicsit kritizálták, hogy miért száraz kolbász van belefőzve, miért nem virsli, de azért jóízűen ették.

A Preluki kemping fekvése és a tenger nagyon jó, de az egy nagy szemétség, hogy a befolyt bevételből annyit nem forgatnak vissza, hogy este hatkor már csak jéghideg víz van a zuhanyzóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése