2016. augusztus 18., csütörtök

Anika oklevele


Manna már kora hajnalban kikövetelte a szabadságát, de utána még sikerült visszaaludnom.

Borongós reggelre ébredtem, de délelőttre már kitisztult az ég. Kései reggeli gyanánt egy tányér csirkelevest melegítettem meg.

Próbáltam összeírni a mai Todolist-et, mert sok minden az eszembe jutott, de nem szeretnék közülük egyről sem megfeledkezni.

Norcival is beszéltem, hogy megvan-e még a fiam.

Anika oklevelének szkenneléséhez rendeznem kellett a notebook és a Wifi-s nyomtató közötti kapcsolatot. A siker után elküldtem az eredményt Anika kapcsolattartójának.  Az eredeti oklevelet és a fordítás nyomtatványát pedig átvittem Anikának.

A rakott krumpli maradékának felét megmelegítettem ebédre, a többit pedig eltettem a mélyhűtőbe.

Befejeztem a napi Duolingó adagot.

Felhívtam Nóra nagyit és neki is ígértem csirkeaprólék levest.

Manna bejött, de közölte, hogy csak az aprólék miatt jött be és utána újra szeretne kimenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése