2016. október 29., szombat

Áron készíti a reggelit


Bár csak ½ 10-kor indultunk a piacra, de meglepetésemre Áron is felajánlotta, hogy Ő is jön velem. Vettünk mozarella sajtot, mézet, csípős paprikát, tojást és füstölt szalonnát.

Hazafele beugrottunk Judithoz a speciális ragasztóért. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog megbirkózni a zsíros tapintású szilikonos műanyaggal.

Itthon Áron készítette a reggelit, de olyan finomat, hogy az hétnyelven beszélt. Apróra vágott császárszalonnára sütött tükörtojást és arra még füstölt sajtot. Én csak a zöldséget (újhagyma, csípős paprika, retek, fokhagyma, paradicsom) mostam és felvágva tálaltam mellé.

Reggeli után egy-két Duolingó, majd átutaltam a tegnapról még maradt 5 csekket.

Volt pótolnivalóm a blogok területén is.

Amíg Áron lógott az Interneten, addig elkészítettem az egyik kedvenc kajáját a sült töltött cukkinit. Macerás kaja, de megéri. Kicsit elsóztam, de még így is nagy sikere volt. A vékonyra szeletelt cukkinit meg kell sózni, de legközelebb a tölteléket nem fogom.

Este megragasztottam a fenti WC deszkájának (ami persze műanyag) az ütközőjét.

M. Marika írt egy rövid üzenetet, hogy holnap átjön.

Lefekvés előtt mégy egy kis TV nézés (a színvonal közepes).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése