2016. október 9., vasárnap

Manna nem jelent meg a körlet zárásakor


A felkelés nem is lett olyan késői. Miután láttam, hogy Áron még az igazak álmát alussza, gondoltam még nem zaklatom a reggelivel, hanem kimegyek a műhelybe és befejezem a kábel rendezőt. Ha nem is fejeztem be, de sokat haladtam vele.
Reggelire egy saját készítésű hamburgerrel próbálkoztam. Külön erre a célra vásárolt nagyméretű szezámmagos zsemlét kettévágva megkentem a velős-csontból a hűtőbe eltett velővel, közé pedig sonkát rajta tükörtojással valamint újhagymát, csípős paprika karikákat benne lucullus paradicsomokat tettem és mindezt a mikróban sütöttem meg. Áron ebből nem kért, ő egyszerűsített reggelit (tej, müzli) készített magának.
Reggeli után befejeztem a kábel rendezőt, fel is szereltem, majd átmentem Gabikáékhoz és vittem nekik egy 12 W-os LED lámpát. Gabika készített egy kávét és visszafele kértem a Feri bácsit jöjjön át hozzánk és szedjen maguknak csicsókát. Ferinek nagyon tetszett a kábelrendező és Áronnal közösen szedtek egy kis csicsókát, de ezen felül még küldtem Gabikának csicsóka virágot és egy rövid ismertetőt a csicsókáról.
Ebédre mind a ketten a milánóiból ettünk. Amikor az alapanyagokat vásároltuk Áronnal, akkor én mondtam neki, hogy ez nem egy 2-3 személyes vacsorához való mennyiség, de nem engedett beleszólni. Azóta egyszer ettünk hárman belőle, kétszer ketten, ma lesz a harmdik kettő, az idáig kilenc és még viszünk haza belőle jócskán.
Az ebéd utáni sziesztát a bélyegező szobában a notebook előtt töltöttem, és hogy az komfortosabb legyen, begyújtottam a Jancsi kályhába.
Már kezdett sötétedni, amikor elkezdtünk összepakolni. Manna is előkerült, de utána mind a ketten nagyot hibáztunk. Én a hálószoba ajtaját hagytam nyitva, Áron pedig a bejárati ajtót. Manna csak annyit mondott, hogy „két hülye” és mint a család legokosabb tagja kiszökött és többé (az azt jelenti, hogy másfél órán keresztül) nem jött elő. Kénytelenek voltunk nélküle elindulni haza.

Itthon egy kicsit örültünk, hogy Emőke nem volt itthon és nem kell elszámolnunk a Manna féle kudarccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése