2016. október 18., kedd

Háztűznéző


 
Reggel későn keltem, mert a tegnapi nap nagyon megviselt és rosszuk aludtam.

Gyors reggeli után elindultam a nagyi lakása felé.

Eredetileg úgy volt megbeszélve Gyöngyivel, hogy ma 11 órára hozza oda a bérlőnek jelentkezőt, hogy bemutassa neki a lakást. Én oda is értem időben, de egyszer csak hívott Gyöngyi, hogy a bérlésre jelentkezőnek hirtelen megváltoztak a körülményei és ezt a lakást most lemondta.

Nem történt nagy baj, nem veszett kárba az idő, mert az olasz könyv nálam volt.

Amikor visszafele jöttem, kaptam egy hívást a XII. ker. Önkormányzattól, hogy mehetek a nagyi Halotti Anyakönyvi Kivonatáért, mert elkészült.  Az 59-es villamossal tovább menve a Márton Áron téren terveztem átszállni a 8E buszra. Miközben ott várakoztam láttam, hogy a megállónál lévő gyorsbüfé előtt már kétszer akkora a sor, mint tavaly volt. Egyszerűen jól csinálják, és nem drága. Éppen ebédidő volt, beálltam én is a sorba. A csülkös bableves, egy sercli kenyérrel 650.- forint.

Áron a tegnapi Kémia 1-esről megint elfelejtett beszámolni, azt is csak az @Naplóból tudtam meg.
A szobájában dúl a rendetlenség.

Emőke hozott át gombapörköltet. Áron meg is főzte hozzá a tésztát és tálalta, Emőkének pedig odaajándékozta a Sch. Éva hozta csokit.

 
Thomas W.-nek felajánlottam, hogy ha jönnek Magyarországra, akkor a dömsödi ház a rendelkezésükre áll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése