2016. december 15., csütörtök

Áronnál csak az időben való lefekvés, no meg a felkelés nem megy.


Áron szerencséjére ma csak kilenc órára kell beérnie a suliba, de még ez sem mentette meg attól, hogy elkéssen. Bár három ébresztő volt a szobájában (a rádiós „atom” óra, a nagyi ébresztőórája és az én kütyüm, amit gondosan lenémított), mégis nekem kellett ½ 9-korbemennem, hogy felébresszem.

Nagyon gyorsan elhagyta a pályát, persze a fogmosás és a rendcsinálás az elmaradt.

Nem sokkal később hívott a negyedik ingatlanos, hogy beszállna a közvetítésbe, csak küldjek át fotókat a bérbe adandó lakás belsejéről.

Adri 10 óra után hívott, hogy legközelebb nekem kell csinálnom náluk a csülkös bablevest, mert az ő főztje nem lett olyan finom, mint amit én csináltam.

Délben inkább a kis kínait választottam, minthogy itthon barkácsoljak valami ebédet.

Áron úgy jött haza, hogy a suliban nem volt semmi rendkívüli.

Megjött egy nyomtatott áramköri panel Kínából, de még pontosan nem tudom, miként fogom felhasználni. Annyi már biztos, hogy tanulni fogok belőle.

Áron segített bepakolni a mosógépet, és amikor megtelt el is indítottam.

Áron meggyőzte Emőkét, hogy ma már eleget tanult, így azután már foglalkozhat a számítógéppel. Ebbe nem szóltam bele, de szívesen átnéztem volna az iskolai készülődését.

Manna közben kérte, hogy le szeretne menni, úgy hogy Áron le is vitte.

Én még egy picit angoloztam, majd kiteregettem a nagymosást és 9 óra környékén már előkészítettem Áront a villanyoltásra.

Kértem, hogy mind a három ébresztő óráját állítsa be, nehogy megint a kelleténél később ébredjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése