2016. december 29., csütörtök

Segítség helyett Internet


Áronnak bundáskenyeret, magamnak egy darabka sült kolbászt készítettem reggelire. Mellé tej, illetve tejeskávé készült.

Indultam a piacra és vettem két üveg mézet, leves zöldséget és a hentesnél csirkeaprólékot, hogy Manna is meg legyen elégedve az ellátással. A UPC közben telefonált, hogy tíz percen belül megjelennek a Maros utcai címen, hogy a szolgáltatást installálják. Kértem, hogy a megrendelő lapon lévő másik számon értesítsék erről a bérlőt, de ő nem vette fel a telefont.

Onnan Kiskunlacházára gurultam, hogy a csúnyán defektes kereket leadjam javításra. A kerék sérülései olyan komolyak, hogy csak január közepére vállalták, de addig is járhatóvá tették az autót.

Megvettem a szigetelés utolsó rétegéhez a belső fehér festéket és a mosdó szifonokhoz a tömítéseket.

Amikor mindezzel hazaértem, feltettem a csirkelevest és a velős csontot is beletettem, de közben kialakult a balhé. Miután Áron tegnap tizennégy órát tudott ülni egyfolytában a számítógép előtt, anélkül, hogy bármelyik kérésemnek eleget tett volna, megkértem, hogy üljön fel a buszra és menjen haza. Ez a balhé egyre nagyobb lett és a tettlegességig is fokozódott. Végül Emőke telefonos segítségével úgy tűnt, hogy megoldódik.

Áron elment Leventével megsétáltatni Pongót.

Béniéknek egy pár szem mandarin kíséretében visszavittem a kocsonyás tányért, amiről kiderült, hogy a mi tányérunk. Közben elvállaltam, hogy a DAKÖV számlájukkal kapcsolatos reklamációjukat email-en elintézem.

Elkezdtem az istállóban deponált mély hűteni valót itt-ott elszállásolni. Anika, Gabika és T. Judit nem tudott átvállalni egyetlen dobozkát sem. Végül egy része még befért a tartalék hűtőbe és a mi mélyhűtőnkbe, a többit pedig Gulyásék vállalták el. Közben begyújtottam a fenti Jancsi kályhába és a cserépkályhába is.

Közben láttam, hogy Áron elővette az angol rendhagyó igék táblázatát és talán a kedélyek is csitulnak.

Kitálaltuk a csirkelevest. Nem csak csonttányér volt az asztalon, hanem adomány tányér is, mert Manna már nagyon tud reklamálni, hogy ő már milyen régen nem kapott főtt csirkeaprólékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése