2016. december 28., szerda

Napsütötte szerda


Igyekeztünk nagyon sokáig lustálkodni és már majdnem dél lett, mire befejeztük a reggelit. Áron a változatosság kedvéért megint bundás kenyeret kért, én pedig megettem a kocsonya második felét.

Áron panaszkodott a torkára, ezért vett egy forró fürdőt én pedig készítettem egy bögre mézes tejet.

Nagyon szép napos időnk van.

Ma végre tudtam beszélni a bérlővel. Nagyra értékelte, hogy a UPC-t ilyen ripsz-ropsz elintéztem. Levente, bár ígérte, hogy átjön, de az elmaradt.

Áront próbáltam rávenni egy kis segítségre, de az csak addig jutott, hogy halogatta, mindjárt, mindjárt. Végül az egész napot a Internetezéssel töltötte. Például arra is kértem, hogy az istállóba kiköltöztetett mélyhűtött ételek közül, amennyit tud, azt tegye be az ideiglenesen hozzánk telepített kisegítő hűtőbe.
Előkészítettem az Áronnal való olasz és angol foglalkozást, de hiába, mert abból sem lett semmi.

Vacsorára elővettem egy üveg eltett lecsót és abba belekevertem egy felkarikázott és elősütött debrecenit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése