2016. december 17., szombat

Szigetelés


Már majdnem 9 óra volt, amikor felkeltem. Az invitálásomra Áronnak, az éjjel történtek miatt nem volt mersze nemet mondani és első szóra jött velem a piacra. Megvettük az Adri rendelte füstölt tarját és a kolbászokat, magunknak pedig tejfölt, tojást és hordós káposztát.

A barkácsboltban vettem egy fűrészfogas spaklit (eredeti német nevén Spachtel), mert nagyon elhatároztam, hogy ma elkezdem a projektet.

Hazafele beugrottam Judithoz és hívtam, hogy délután jöjjenek át hozzánk Levivel.

Utána még bementem a szépséghibás üzletbe megreklamálni az immáron harmadszor elromlott hűtőszekrényt. Jani kihozott egy kisebbet és azt javasolta, hogy a mélyhűtő részt pakoljuk az istállóba, a többit tegyük a kisebb hűtőbe és majd vasárnap elviszi a nagyot a javítóba.

Délután hozzáláttam Áron szobájának a belülről történő szigeteléséhez. Nehéz, nagy odafigyelést igénylő, hosszadalmas munka. Arra hamar rájöttem, hogy ha ebből akarnék megélni, hamar éhen halnék. E helyett a „Jack of all trade” helyett, aki mindent meg tud oldani, egy tisztességes szakmát (bankrablás, pénzhamisítás, zsebmetszés vagy lányok futtatása) kellett volna kitanulnom.

Na, mindegy. Este kilencre készen voltam az első fázissal. Az XPS panelek felkerültek a falra. Most majd még jön majd a selyemháló felragasztás és a festés, de előbb ki kell pihennem a mai munkát. A hátrahagyott kosz eltakarítását Áron ugyan vállalta, de eddig nem került rá sor.

Juditék csak ígérték, hogy átjönnek, de ebből sem lett semmi.

Áron sajtos meleg szendvicset készített magának, nekem meg az afrikai törpe harcsából tálalt. Az ideiglenesen ide telepített kis hűtőben minden csak be van zsúfolva, de semmit nem találunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése