2016. december 8., csütörtök

Újabb ingatlanos


Amikor Áron elindult, én még aludtam. Szerencséjére éppen ma – amikor „0”-ik órája lett volna, - elmaradt az első két óra.

Sokáig lustálkodtam.

Felhívott egy ingatlanos és azt csicseregte, hogy látta más ingatlanos oldalon a Maros utcai lakást és ő is szívesen foglalkozna a bérbeadás kiközvetítésével. Gondoltam, hogy minél több érdeklődőhöz eljut, annál nagyobb a valószínűsége, hogy valaki majdcsak bérbe veszi. Eddig nem tolongtak érte. Megbeszéltem a csicsergővel, hogy holnap 10 órakor találkozunk a helyszínen és akkor ott megnézheti és készíthet fotókat is a belsőről.

Adri hívott, hogy ha megyünk Dömsödre vegyek nekik is egy nagyobbacska füstölt csülköt, mert Zsolti, azóta, hogy vittem nekik a bablevesből, nagyon szeretne ő is főzni.

A nap közben úgy elszaladt, hogy észre se vettem.

Az ETX Capital-tól visszavettem az ott tartott pénzt, egyszerűen azért, mert nem bíztam a szakértelmükben.

Vacsorára betettem egy adag mexikói zöldséget a párolóba és készítettem mellé a darabokhoz kenőcsöt. Ehhez persze le kellett menjek a CBA-ba  kovászos uborkáért, és ha már lent voltam, akkor vettem egy üveg Unikumot és Áronnak epres müzlit.
Emőke is átjött, együtt vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése