2016. december 31., szombat

Csendes Szilveszter


Az év utolsó napján sem tagadtuk meg magunkat a korai keléssel.

Reggelire sült csicsókát készítettem tükörtojással és hordós káposztával. A csicsókát megpucolni egy nagy truváj. Mire elfogyasztottuk a reggelit már majdnem dél lett.

Délután átjött Levi. Hozta Pongót is és Áronnal elmentek egy kicsit megsétáltatni a kutyát. Mire megjöttek, én már begyújtottam a cserépkályhába.

Jó lett volna Áronnal egy kicsit angolozni, de az Internet jobban vonzotta.

Felhívtam a szomszéd telek tulajdonosát, hogy jelezzem neki, még mindig áll a vásárlási szándékom és látom, hogy még nem sikerült eladnia a telket, de köztünk olyan nagy a szakadék a telek értékelését illetően, hogy az nem jön össze. Én 2 Millát kínáltam érte, ő pedig hatot kér. Béni szerint azért nem jön össze az üzlet, mert a telek értéke pont a kettő között van.

Estére megmelegítettem a maradék töltött káposztát, de a tálalása előtt előbb el kellett gurulnom kenyérért, mert az kifogyott.

Vacsora után már nem engedtem ki Mannát, mert nem akartam, hogy megijedjen az éjszakai petárdázástól.

Én még játszottam egy parti sakkot online, amit persze elvesztettem, azután még belenéztem a szilveszteri TV-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése